Miten unohtaa ex?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Charlotte_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on kanssa ex, me asutaa eri kaupungeis.. me erottii riidas ja nyt se ei haluu ikinä nähä mua.. Toisaalta en mäkää haluis olla sen kaa väleis mut se vaa on joka ilta mun mieles ja nään siitä untaki joskus... en saa sitä vaa pois mielestäni.. Haluisin vaan nähä sen viel kerran ja sopii tää nii ettei tulis riitaa ja sit lopettaa ja lähtee ikuisesti mut se on mahdotonta.. Joskus tulee outo "rakkauden kaipuu" ja se on täyttä tuskaa koska nytkään mulla ei ole miestä.. Haluisin unohtaa sen kokonaa mut jostai syyst aina stalkkaan sitä kaikis sosiaalisis mediois..

Mulla on kanssa ex, me asutaa eri kaupungeis.. me erottii riidas ja nyt se ei haluu ikinä nähä mua.. Toisaalta en mäkää haluis olla sen kaa väleis mut se vaa on joka ilta mun mieles ja nään siitä untaki joskus... en saa sitä vaa pois mielestäni.. Haluisin vaan nähä sen viel kerran ja sopii tää nii ettei tulis riitaa ja sit lopettaa ja lähtee ikuisesti mut se on mahdotonta.. Joskus tulee outo "rakkauden kaipuu" ja se on täyttä tuskaa koska nytkään mulla ei ole miestä.. Haluisin unohtaa sen kokonaa mut jostai syyst aina stalkkaan sitä kaikis sosiaalisis mediois..
Ihmisellä on oiva kyky unohtaa kaikki ikävät asiat mitä suhteeseen liittyi ja mikä johti siihen, että erottiin. Mieleen tulevat vain ne ihanat ja onnelliset jutut. Niskasta kiinni ja on aika unohtaa totaalisesti. Ei media kyttäilyä koska siinä satutat kaikkein eniten vain itseäsi. Miestä ei kiinnosta HUOM! Aika tekee tehtävänsä ja mitä kauemmin on kulunut sen objektiivisemmin ("henkilökohtaisista tunteista vapautunut katsontakanta") pystyt suhtautumaan suhteeseenne.

Viimeksi muokattu:
Tuli mieleen tuosta suomalaisen geenitutkijan tekemästä sensaatiomaisesta tutkimuslöydöstä, jolla
hän pystyi todistamaan Englannissa naisia tappaneen viiltäjä-Jackin henkilöllisyyden DNA:n avulla.
Tuo DNA-testaus on erittäin hyvä asia, sillä sen avulla pystytään lapsen isyys selvittämään aina varmasti tarvittaessa.
Täällä meidän maaseutukunnassa on ollut epäselvyyksiä joidenkin 50- 60 luvulla syntyneiden lasten suhteen ja myöhemmin on paljastunut, että oma aviomies ei ole ollutkaan lapsen biologinen isä. On ollut itsemurhia ja vaikka mitä juttuja niiden takia.

Siis minulla ja miun exsällä oli ollu paljon ongelmia ja se oli myös pettäny mua ja en vaan enään kestänyt sitä joten päätin erota siitä se tuntu sillon tosi hyvältä mutta nyt oon taas ruvennu miettii että miks erosin siitä kun mä edelleen rakastan sitä mutta sillä on jo uus muijja enkä vaan voi unohtaa sitä auttakaa mua kertokaa joku keino unohtaa se!

ADU priest effective love reunion and powerful prayers brought my wife back in just 7 days. He has the solution to all relationship/marriage problems (solutiontemple.info). Thank you.

ADU priest tehokas rakkaudenjälleennäkeminen ja voimakkaat rukoukset toivat vaimoni takaisin vain seitsemässä päivässä. Hänellä on ratkaisu kaikkiin parisuhde-/avioliitto-ongelmiin (solutiontemple.info). Kiitos.

joskus asioiden käsittelemättömyys jää vaivaamaan pitkäksi aikaa. Ehkä voisit yrittää kirjoittaa kaikki tunteesi ja kysymyksesi ylös kirjeeseen, mutta et lähetä sitä. Se voi auttaa jäsentämään ajatuksia ja saamaan jonkinlaisen päätöksen. Uudet harrastukset ja ystävien seura usein auttavat saamaan ajatuksia muualle.

Aika kultaa muistot. Täällä yks eronnut, jota exä petti ja paljon. Eihän siinä muuta vikaa ollutkaan. Päinvastoin. Mut en ole edes pystynyt ajattelemaan eron jälkeen mitään uutta miestä tai suhdetta. Olen kai henkisesti niin rampautunut. Itsetunto poissa eikä mielenkiintoa ole vastakkaista sukupuolta kohtaan ollenkaan. Tietty toisinaan on yksinäistä ja ahdistavaa, mut en halua muita miehiä. En usko et hänen kanssaan enää suhdetta aloittaisin kuitenkaan, enkä usko et hänkään minua haluaa. Hän porskuttaa eteenpäin uuden kumppanin kanssa, kun minun elämäni pysähtyi.

Yhteistyössä