Miten unohtaa ihastus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oon siis tosi ihastunut ihanaan tyyppiin, jonka kans on oltu kavereita jo pitkän aikaa. Tyyppi antoi ensin olettaa että ihastus on molemminpuolista ja meillä oli sutinaakin, mutta sitten teki jutulle stopin. Kuitenkin on vielä senkin jälkeen sanonut, että tykkää musta enemmän kuin uskon jne. Ja sen katse.. se oikein tihkuu seksiä, eikä se ennen oo katsonut mua niin. Tai sitten vaan tulkitsen kaiken niin väärin. Kuitenkin sen ei tartte kun vilkasta mua, niin jo lähentelen sitä (parin tuopin jälkeen).

Viimeks kuitenkin taas puhuttiin että ollaan vaan kavereita ja se sanoi et kenties sen pitäis olla selkeämpi argumenteissaan, jotta en tulkitsis jotain väärin. Sitten kuitenkin se kömpi tuolta sohvalta joskus yöllä mun viereen nukkumaan jne.

Nyt hyviä vinkkejä kehiin miten saan sen mielestäni !

Miksi se pitää saaha mielestä pois, kai oot sanonu sille suoraan, että sä himoitset sitä hullun lailla ja oot korvias myöten ihastunut siihen? Jos kiinnostus on kuitenkin molemminpuoleista, niin miksi suotta olla yrittämättä yhdessä?

Alkuperäinen kirjoittaja pullamurmeli:
Miksi se pitää saaha mielestä pois, kai oot sanonu sille suoraan, että sä himoitset sitä hullun lailla ja oot korvias myöten ihastunut siihen? Jos kiinnostus on kuitenkin molemminpuoleista, niin miksi suotta olla yrittämättä yhdessä?

No kun ei se ole ilmeisesti sitten kuitenkaan molemminpuolista. Ja se kyllä tietää mun tunteet.

Joskus aiemmin tosin sanoi, että parempi lopettaa tähän meidän juttu, koska sillä on niin paljon ongelmia itsellä. Työttömyyttä, masennusta jne. Mutta musta se tuntui silloin tekosyyltä. Tiedä sitten..