Miten unohtaa/päästä yli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erosta

Vieras
Tapasin miehen n. vuosi sitten. Pari kuukautta elettiin seksisuhteessa, mies teki heti selväksi etten ole hänen tyyliään, itse taas olin heti aivan hänen lumoissaan. Jostain syystä aloimme tapailla useammin, lopulta hän oli kaiken vapaa-aikansa kanssani. Muutimme yhteen. Hän ei ikinä halunnut puhua suhteen alkuajoista, sanoi aina että mieli nyt voi muuttua. Elimme onnellisena. Tai niin luulin. Hän halusi sitoutua sekä perheenlisäystä. Meni kuukausi tai pari, kun hän ilmoitti haluavansa erota. "Rakkaus on kuollut, en tunne enää mitään".

En ole ikinä vihannut ketään niin paljon kuin häntä. Kukaan ei ole kohdellut minua niin huonosti. Toisaalta oli paljon hyvää, enkä ole ketään niin paljoa elämässäni rakastanut.

Tapasin uuden miehen, jonka kanssa ehdin olla muutaman viikon. Se ei tuntunut hyvälle, lopetettiin tapailu. Olin jo unohtanut tämän todellisen elämän rakkauteni. No yksi päivä mies nro1 soitti, sanoi tulevansa käymään. Päädyimme hänen tahdostaan sänkyyn. Tämän jälkeen mikään ei ole enää ollut hyvin. Kaikki ajatukset pyörii exässä. Jokainen asia muistuttaa hänestä. Laitoin hänelle viestin, ei vastausta. Kirjoitin, että haluaisin tavata ja keskustella.

Tapasin miehen nro 3, fiksun ja mukavan. En kuitenkaan pysty olemaan hänen lähellään, sillä kaikki muistot kummittelevat elämän rakkaudestani. Tiedän että nro 3 on erilainen, oikeaa parisuhde ainesta. Sydän on kuitenkin menetetty tuolle nro 1:selle. Tiedän ettei hänen kanssaan tule ikinä mitään, mutta kuinka voisin unohtaa hänet? Haluaisin kovin unohtaa, mutta en pysty. Aikaa erosta alkaa olla jo puolisen vuotta. Oma elämä alkaa kärsiä tästä jatkuvasta suremisesta.

Yhteistyössä