Miten usein käytte vaa'alla? Etenkin painonpudottajat..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Mie käyn varmaan liian usein välillä, joka-joka toinen päivä. Onks se kerran viikkoon se "suositus" vai miten?

Mutta, jos käytte useemmin kuin kerran viikkoon, näkyykö "tuloksia" puoleen tai toiseen, eli siis miten paljon painonne vaihtelee esim.vuorokaudessa tai kahdessa?

Joka päivä käyn ja sitten tarkastelen esim. viikon keskiarvoa. Näin saa mielestäni luotettavimman tuloksen. En luottaisi siihen että kävisin vain kerran viikossa, mistä minä voisin tietää jos se olisikin se päivä jolloin paino on viikon keskiarvoon nähden poikkeuksellisen alhainen tai korkea :)

Mutta paljon se vaihtelee?Miulla esim.tänä aamuna oli päälle puoli kiloa enemmän painoa kuin eilen aamulla, vaikka samalla tavalla, samoissa vaatteissa kävin :ashamed:
Kohta käy enää ollenkaan..

Maanantaisin näyttää aina enemmän viikonlopun jäljiltä, tiistaina on jo mukavampi lukema. :whistle: Yleensä heitto on puolisen kiloa. Painohan voi vaihdella päivän aikaankin kilonkin.

Eli tuo vaihtelu on ihan normaalia? Mie jo aattelin että hemmetti kun lihoo vaan vaikka yrittäis miten syödä kevyesti jne. Ei tää kyllä toimi oikeen muutenkaan..

Tuosta vaihtelusta vaan sen verran, että kun käyn vaakalla ennen uintia ja uinnin jälkeen, niin paino heittää n. 200-500 grammaa. Siis pelkän uinnin ja pissalla käynnin takia

Vaikka en painon pudottaja olekaan. Ja se vaikuttaa, onko syönyt, onko juonut, käynyt vessassa.

Tavoitteena on 0.4kg viikossa. Käyn useamman kerran viikossa puntarissa, mutta tärkeintä on että maanantai aamuisin tulokset kirjataan ylös ja tulos pitää olla oikean suuntainen.

Mulla vaihtelee päivittäinkin paino useita satoja grammoja vaikka aamulla käynkin.

juu todellaki :D itse alotin painonpudottamisen tossa 3kk sitte ja nyt olen laihtunut 25kg. Vaihdoin ruokavalioni täysin. Niin tuosta vaaka jutusta, no itse tapaan käydä vaa`alla aina punttisalilla käydessäni, mutta alkuaikoina sitä jokapäivä tuli käytyä.

Yhteistyössä