Te joilla on postilaatikko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä oon niinku vanhat mummot,hyvä jos en ikkunassa seuraa et millon postiauto kaartaa laatikolle..eli taatusti haen heti miten kun posti tulee...mun sisko kans hakee muutaman kerran viikossa postin,kiva aina puhua sille et katoix lehestä sen ja sen jutun,ni toisella lehet vielä laatikossa

Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Elikkäs tässä mietin kun itse käyn harva se hetki postilaatikolla mutta nyt olen muutaman kaverin ja jopa mun siskon kautta törmännyt siihen että eivät hae postia sieltä laatikosta kun tyyliin kerran viikossa ja olin ihan että siis mitä,miten voi olla mahdollista ettei halua hakea postia joka päivä =) Sama kun mun siskolle tulee vaikka paketti niin ei jaksa sitä tyyliin hakea joskaan kun aina sitten viimeisinä päivinä sen hakee ettei ne lähetä sitä takas lähettäjälle.Minä jopa haen paketit yleensä aikaisemmin kun edes se lappu ehtii tulla kotiin.Mietin vain että mites muilla joilla postilaatikko on et miten usein te siellä laatikolla käytte =)

Mä olen just kuten sä! Niin postin kuin pakettien hakemisessa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:
No niin no. Me asutaan täälä maalla ja postilaatikolle matkaa 500 metriä. Kilsa yhteensä kun käy hakemassa mainokset, ei houkuttele. En käy päivittäin,mutta ainakin yritän käydä joka kolmas päivä. On siinä matkaa 1vee,2vee ja 4veen kans kävellä isoa tietä pitkin ja varoa.

Pari ihmettelyä: ensinnäkin, onko kilsa sinusta pitkä matka kävellä? Toisekseen, onko juuri sinun haettava, eikö mies hakisi? Kolmannksi, miksi lapset olisi pakko ottaa mukaan, toinen vanhemmista olis lasten kanssa sen aikaa kun toinen hakee postin?

Lapsille on varsinkin 1veelle.
A. mies on töissä ja yleensä ainoastaan viikonloput kotona.
B. mies ei lähde töistä hakemaan postia ja takas töihin 350km päähän.
C. en jätä 1vee,2vee ja 4vee lapsosia keskenään.

Yhteistyössä