Miten usein sanotte miehellenne ja lapsillenne,että rakastatte heitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rakkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lapselle sanon useamman kerran päivässä, ainakin aamulla ja nukkumaan mennessä. Miehelle lähes päivittäin.
Mä sanon niin usein koska olen aivan uskomattoman rakstunut mieheeni ja lapseeni ja usein tuntuu etten pysty pitää sitä sisälläni vaan se täytyy sanoa.:heart:

Miehelle sanon rakastavani häntä varmaan useita kertoja viikossa, en ihan joka päivä.
Ollaan oltu naimisissa 7 vuotta, yhessä n 9 vuotta.
Lapsia ei ole.

Ehkä n. 20 kertaa päivässä. :D Tyttö vasta 5kk mut tulee hoettua koko ajan "äitin rakas" ja "äiti rakastaa sinua". Miehen kanssa ollaan oltu 10 vuotta yhdessä, miehelle tulee sanottua joka välissä "mä rakastan sua" ja ohimennen muiskautan pusun. Eilen sanoin että "Vaikka sä ootki välillä täys ääliö ja puhut tyhmiä, ni mä rakastan sua ihan kamalasti". :D

Harvoin... En oikeen osaa sanoa sitä... Pitää yrittää opetella sanomaan useammin. Ja lapselle varsinki, sitte ku ymmärtää. Ite en oo ikinä saanu kuulla vanhemmilta että ne rakastais...

Miehen kans on oltu 6,5 vuotta. Lapsi 9kk.

Kauan olette olleet miehenne kanssa yhdessä? Minkä ikäisiä lapsenne?

Me on oltu 10v yhdessä ja nykyään tulee sanottua miehelle kerran viikkoon. (Ennen joka päivä...)

Lapset 2,4 ja 6 ja heille sanon ainakin kerran päivässä.

Me ollaan oltu yhdessä 10 vuotta, ja edelleenkin sanotaan monta kertaa päivässä. Samoin lapselle.
Mieheltä ei varmaan 10 kertaa/päivä riitä, mä en ihan niin montaa kertaa sille päivän aikana sano. Lapselle taas usein puhutaan nimen sijasta rakas (niinku kyllä mä miehellekin, ja se mulle). Sen lisäksi siis, että sanotaan ihan vaan, että "rakastan sua".

Yhteistyössä