miten uskallan olla miehen nähden alasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaisla varpu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
öö, mikä ongelmana? Pelkäätkö että mies arvostelee? Semmoset possut saa olla omassa arvossaan jos kehtaa alkaa kumppaniaan arvostelemaan? ja sitä paitsi kuinka moni mies on oikeasti niiin timmissä kunnossa, että on varaa arvostella naisia kuin tavaroita? Kysympä vaan :whistle:

mulla on synnytyksen jälkeen samaa ongelmaa, ns.hävettää olla mieheni edessä alasti, eniten ahistaa tissit jotka ei tosiaankaan ole niin ryhdikkäät kun ennen, seksiä harrastaessa mulla on yleensä paita päällä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja maajo:
mulla on synnytyksen jälkeen samaa ongelmaa, ns.hävettää olla mieheni edessä alasti, eniten ahistaa tissit jotka ei tosiaankaan ole niin ryhdikkäät kun ennen, seksiä harrastaessa mulla on yleensä paita päällä :ashamed:

Eikö kannattas puhua siitä miehelle? tai olet varmaan puhunutkin?

Alkuperäinen kirjoittaja maajo:
oon mä asiasta sanonu,mut en halua edes että mies niihin koskee(vaikka kuitenki haluan) itseäni tissit ällöttävät ja ahistavat

Toihan kuulostaa surulliselta... :( Tai rajoittavalta. Mieti nyt, että kyllä säkin varmaan haluaisit nähdä miehesi alasti, vaikka ikä sen vartaloa muuttaiskin? Ei kannata kieltää miestä koskemasta niihin, jos oikeasti et tarkoita sitä, kun miehen on hankala ymmärtää salakieltä.

sain exän aikaan tosi tylyä kommenttia vartalostani,olin silloin laiha ja omasta mielestäni kaunis,mutta rintani olivat todella pienet,joskus exä humalassa haukkui ja tarttui rinnasta niin kovaa että tuli jumalattomat mustelmat..erottiin hänen väkivaltaisuuden takia,ja seuraavan miehen kanssa uskalsin olla alasti saunassa vasta,kun olin ollut yli puolen välin raskaana,mies ei onneks painostanu olemaan alasti,kehui jne..olihan hän sängyssä nähnyt minusta jokaikisen kohdan aiemmin..
kyllä se siitä,vaikka jännittäisikin

Pakko kertoa yks vitsi.. :D

Oli pariskunta joka oli ollu naimisis jo kymmenen vuotta. tää pariskunta oli aina harrastanu seksiä pimeäs. no kerran tää vaimo sit halus laittaa valot päällä ja nähdä et kuinkas iso sillä sen miehellä oli!! :) no ku se sai valot päälle niin se huomaskin et sen jalkovälis olikin iso dildo.. ja mies heti puollustautui et "voin kyllä selittää tän jos sä selität kenen noi lapset on!!" :D :D

Eipä tämä ole varmastikaan mikään harvinainen ongelma. Ihan oikeesti. Itse olen ollut mun miehen kanssa saunassa jitain reilusti yli kymmenen vuotta sitten. Enkä näyttäydy hänelle alasti. Lapsia...on : )

Yhteistyössä