Miten vaatteet 2,5-vuotiaalle takaisin päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minnahhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minnahhh

Vieras
Kotona sisällä ei suostu vaatteita pitämään ollenkaan vaan hilluu joko pikkareissa tai vaipoissa. Ulos lähtiessä tietenkin vaatteet päälle menee tai kun lähdetään jossain käymään. Silloin tosin on ihan sama mitä päälle laitetaan. Eilen kaupassa ihasteli cars yökkäriä ( oli "iiihaana") mutta kun sanoin, että se on yökkäri ja pidetään yöllä päällä niin siihen loppui kiinnostus.. olisin kyllä ostanut jos olisi halunnut kun kaikki yökkärit ovat kesän aikana jääneet pieniksi. Yöt nukkuu pelkissä vaipoissa.

Missä vaiheessa voisi odottaa vaatteiden löytyvän takaisin päälle? Talvella? :D

Tuli vaan tämä mieleen tuosta chefin aloituksesta. Odotan itse mielenkiinnolla milloin prinsessa kausi alkaa vai alkaako ollenkaan :D

Meillä on aivan sama juttu samanikäisillä kaksosilla. Lisäksi toinen vielä riisuu ulkona vaatteita(nyt on ollut vielä lämmintä) ja on vaan vaipalla. En tiedä miten se vaatteiden pito onnistuu kun jos toinen ottaa pois niin ottaa toinenkin kun pitää olla sama kuin toisella.

Täällä kans yks vaatteiden inhooja... On perheen kuopus ja ikää nyt 2v3kk. Riisuu ja vaihtaa vaatteita joskus useaan kertaan päivässä, menee itse kaapille ja vetäisee sen keskimäisen tai alimmaisen paidan ja muut ovat sitten sikinsokin... Ja isoveikan sukat ja alushousut kiinnostaa kanssa paljon, joskus pukee boxereita omien päällyshousujen päälle, että välillä ihan huvittavaakin on :) Mutta välillä ärsyttää tuo riisuutuminen, varsinkin jos pitäisi kohta johonkin lähteä, niin riisuu ne juuri puetut vaatteet pois. Ja monesti sen vaipankin, eikä osaa vielä kunnolla hallita, että milloin se pissa on tulossa, niin tulee sit mihin sattuu. Mutta näin myös meillä.

mun kohta kolme vuotias on sitä mielt et ulkona on edelleen niin lämmin ettei tartte vaatteita sielläkään! olen tullut johtopäätökseen et kai se tietää jos kylmä on koska välillä haluaa vaatteet päälle. mun puolesta saa olla sisällä alasti vaikka ikuisesti.

Eipähän ainakaan sisävaatteet kulu ja likaannu tällä menolla :D En minäkään ole hätäillyt asian suhteen.. Eiköhän ne vaatteet joskus taas päälle löydy kun on riittävän vanha tai kylmä. Viime syksynäkin rukkaset sai laittaa käteen vasta sitten kun alkoi olla -5 astetta pakkasta ulkoillessa.. Ja keväällä rukkaset lähtivät kädestä heti kun vähäänkään tarkeni olla ilman. Meillä ei nuo vk-hanskatkaan kulu käytössä :D

Meillä oli myös tuota riisumista, mutta itse jotenkin ajattelin sen johtuvan siitä että kun on oppinut homman niin sitä tykkää toistaa. Lähti sisällä kaikki vaippoja myöten, ulkona lakit ja hanskat sai kyytiä ja vetoketjut auki. Mutta loppui itsestään jossain vaiheessa, eikä kestänyt niin kauaa että olisin ajatellut asiaa sen enempää.

Yhteistyössä