Miten vaikuttaa jos aloittaa alkuraskaudessa liikunnan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos ei ole ylipainoa, mutta ei ole kauheasti lähivuosina enää kuitenkaan urheillut. Kävelylenkkejä ja pyöräilyä vain. Haittaako raskautumista vai onko siinä keskenmenoriski vai miten se vaikuttaa, jos aloittaa sen urheilun niihin aikoihin kun hedelmöitys tapahtuu?

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
En ole asiantuntija, mutta ihan maalaisjärjellä ajaltuna uskoisin, että normaali kuntoilu vaan parantaa mahdollisuuksia tulla raskaaksi.

Ja kun parantaa kuntoa voi parantaa oloaan ja synnytyskin ei vie kaikkia voimia, ehkä. En keksi syitä miksi normaalille naiselle kuntoilu raskaana ollessa tekisi hallaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
En ole asiantuntija, mutta ihan maalaisjärjellä ajaltuna uskoisin, että normaali kuntoilu vaan parantaa mahdollisuuksia tulla raskaaksi.

Ja kun parantaa kuntoa voi parantaa oloaan ja synnytyskin ei vie kaikkia voimia, ehkä. En keksi syitä miksi normaalille naiselle kuntoilu raskaana ollessa tekisi hallaa.

Näinpä.
Ja mun mielestä kävelylenkit ja pyöräily eivät edes ole "urheilua" vaan ihan normaalia elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:

Näinpä.
Ja mun mielestä kävelylenkit ja pyöräily eivät edes ole "urheilua" vaan ihan normaalia elämää.

Niin minä mainitsinkin tehneeni sellaisia asioita kyllä. En sanonut, että ne olisi sitä urheilua.

Uusimmat

Yhteistyössä