Kanadassa kaikki puhuvat toisilleen ,ellei ole pahoja kielivaikeuksia.
Mutta me ollaankin kylla aika juntteja.
Kerro lisää. Millasista asioista juttelet esim. spurgujen kanssa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27057032:Minulla on ilmeisesti jumalattoman huono huumorintaju, kun en tajunnut, missä kohtia piti nauraa?
Spurgujen kanssa jutellaan heita kiinostavista aiheista.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27057522:Kerro lisää. Millasista asioista juttelet esim. spurgujen kanssa?
USA;n pohjoisvaltioissa sama juttu.Eri kulttuuri,kyllä Denverissäkin tuntemattomat tulivat juttelemaan.
Spurgujen kanssa jutellaan heita kiinostavista aiheista.
Keskustelu heidan kanssa on hyvin helppoa , kuuntelee vain.
Ma en edes ole ihan varma mika tuo spurgu on.Rappioalkoholisteja?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27058742:Ei ole mitään keskustelua, jos kuuntelee vaan. Annatko jotain pontikkareseptejä heille, vai minkälaiset asiat spugeja kiinnostaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27058742:Ei ole mitään keskustelua, jos kuuntelee vaan. Annatko jotain pontikkareseptejä heille, vai minkälaiset asiat spugeja kiinnostaa?
Ite oon jutellut spurgujen kanssa siinä missä muidenkin ihmisten. En ite aloita keskusteluja, mutta niin Ohiossa kuin Helsingissäkin puhumattakaan muista Suomen paikkakunnista kuten syntymäkaupunkini Kouvola... juttua riittää. Aiheina yleensä yhteiskunnalliset ja poliittiset aiheet, pari piridiileriä neuvoi minulle miten uudemman polkupyörän lukon saa tiirikoitua yms.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27059681:Edelleenkään minusta se ei ole mitään keskustelua, että nyökyttelee päätään ja kommentoi "joo" tai "niin justiin". Että ihan tosissaanko juttelet deekujen kanssa siitä, miten pyörän voi varastaa? Eikö edes yhtään hävettänyt?
Hävettänyt? Keskustelu? Öh, ei?
Oon niin utelias ihminen, että kyllä mie tarkentavia kysymyksiä tein, en vain mumissut vaivaantuneena heidän selittäessään vieressä.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27060276:Mä en todellakaan kehtaisi puhua mistään polkupyörien tiirikoimisesta, ja todennäköisesti katsoisin sinuakin hyvin oudosti, jos samaan bussiin astuisit.
Luultavasti.
Minut on kasvatettu olemaan mulkoilematta.
Eiköhän se ongelma nyt lopulta ole, että et hyväksy itseäsi sellaisena kuin olet ja haluat leikkiä jotain muuta. Elät muiden mielipiteiden kautta. Vain juntit lokeroivat ihmisiä taustan, koulutuksen työn tms. mukaan. Fiksuilla ihmisillä on laaja ystäväpiiri kaikista sosiaaliluoklista.
Nyt vaan kohottamaan itsetuntoa sen sijaan, että mietit mitä muut sinuslta odottavat, alat miettiä mitä sinä elämältäsi haluat.
Justjust...
Missä tällaisia kahvihuoneita on? Meiän työpaikalla kaikki lakimiehistä ja yksikönjohtajista alkaen lukevat innolla Seiskaa ja keskustelevat jostain reality-ohjelmista.
Duunarius tai matala koulutus ei ole sama kuin sivistymätön ihminen, eikä korkea koulutus takaa, että ihminen olisi muulla saralla yhtään sen tietävämpi.
Epäilen, että moni aapeen kollega salaa plärää juorulehtiä kampaajalla ja muutenkin esittää sitä roolia, mitä kuvittelevat "oikeaksi". Oikean ei-juntin tunnistaa siitä, että hän on oma itsensä, eikä pelkää muiden arvosteluja. Oma henkilönsä toisia kunnioittaen. Siinä kaikki. Miksi haluaisit jäädä duunipaikkaan, jossa eteneminen onnistuu teeskentelemällä muuta kuin olet? Tekisikö se sinut onnelliseksi?