Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Ootko naimisiin menossa? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:No me ajateltiin että heinäkuu ois kiva, mut ei osattu sen kummemmin päättää että mikä viikko. No, se määräyty sitte sen mukaan mikä mun vanhemmille ja sisaruksille parhaiten sopi.Ettei suviseurojen aikaan ihan ollu.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Caramel:Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:No me ajateltiin että heinäkuu ois kiva, mut ei osattu sen kummemmin päättää että mikä viikko. No, se määräyty sitte sen mukaan mikä mun vanhemmille ja sisaruksille parhaiten sopi.Ettei suviseurojen aikaan ihan ollu.
![]()
Kuikkasin profiiliisi, ootko mistä täältä Oulun eteläpuolelta?
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:Me ajateltiin,et 20.7.02 olisi hyvä päivä,mutta esikko ilmoittikin tulostaan ja siirrettiin sitten hiukan sitä.Saatiin sattumalta sit 31.8.02,joka oli myös miehen kastepäivä 21 vuotta takaperin.Hassu sattuma![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Caramel:Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:No me ajateltiin että heinäkuu ois kiva, mut ei osattu sen kummemmin päättää että mikä viikko. No, se määräyty sitte sen mukaan mikä mun vanhemmille ja sisaruksille parhaiten sopi.Ettei suviseurojen aikaan ihan ollu.
![]()
mie oon kans:wave:
huomasinki et tarkoititte ympäristökuntia :snotty: täällä oulussakin kun puhutaan et pohjoispuoli ja eteläpuoli... viitaten jokeen.
Taitaa nro 11 olla sitten teidän onnennumeronneAlkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:Me ajateltiin,et 20.7.02 olisi hyvä päivä,mutta esikko ilmoittikin tulostaan ja siirrettiin sitten hiukan sitä.Saatiin sattumalta sit 31.8.02,joka oli myös miehen kastepäivä 21 vuotta takaperin.Hassu sattuma![]()
Ihana sattuma. :heart:
Meilläkin kävi sattuma: ollaan tavatti 11.4, kihlapäiväksi valittiin sattumalta 11.12 ja vihkipäiväksikin sattui 11, vain kuukausi oli jälleen eri. Ja siis mä valitsin vaan sen päivän maistraatin tädin kalenterista, että mies oli vapailla ja oli hyvä päivä mennä, että voitiin vähän juhlistaakin. Samalla meiningillä valittiin kihlapäiväkin.![]()
Täällähän on sitten naapureita..Me ollaan Kempeleessä,vuosi täällä asuttuAlkuperäinen kirjoittaja Caramel:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Caramel:Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:No me ajateltiin että heinäkuu ois kiva, mut ei osattu sen kummemmin päättää että mikä viikko. No, se määräyty sitte sen mukaan mikä mun vanhemmille ja sisaruksille parhaiten sopi.Ettei suviseurojen aikaan ihan ollu.
![]()
mie oon kans:wave:
huomasinki et tarkoititte ympäristökuntia :snotty: täällä oulussakin kun puhutaan et pohjoispuoli ja eteläpuoli... viitaten jokeen.
Joo siis ite oon Oulunsalosta...