miten valitsitte hääpäivänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No me ajateltiin että heinäkuu ois kiva, mut ei osattu sen kummemmin päättää että mikä viikko. No, se määräyty sitte sen mukaan mikä mun vanhemmille ja sisaruksille parhaiten sopi. :D Ettei suviseurojen aikaan ihan ollu. :D

Ajateltiin, että Joulun tienoilla ehkä suku paremmin pääsis häihin. Ja joulun jälkeen oli lauantai 27 päivä ja se sitten otettiin, kun ei haluttu uudeksi vuodeksikaan häitä ja toisaalta tuo oli ainut päivä joka sopi kaikille, niin papille kuin muillekin.

seurustelemaan 6 vuotta sitten. Sattui sopivati lauantaille ja häistä oltiin puhuttu niin eikun vaan pappia varaamaan :heart: Nyt yhteistä taivalta jo 13 vuotta ja niistä se 7 naimisissa :heart:

meidän hääpäivämme piti olla 20.08.2005 koska se oli sopiva päivä ja samalla mieheni nimipäivä. vähän niinkuin muistisääntö, jotta mies muistaisi myös hääpäivämme :laugh:
mutta toisin kävi........
tätini kuoli 08.08.05 ja hääpäivää siirrettiin. olisi ollut jotenkin liian raskasta viettää ensin häitä ja seuraavana viikonloppuna hautajaisia.

Rakkauden päivää vietettiin 01.10.2005

Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
No me ajateltiin että heinäkuu ois kiva, mut ei osattu sen kummemmin päättää että mikä viikko. No, se määräyty sitte sen mukaan mikä mun vanhemmille ja sisaruksille parhaiten sopi. :D Ettei suviseurojen aikaan ihan ollu. :D

Kuikkasin profiiliisi, ootko mistä täältä Oulun eteläpuolelta?

Miun isovanhemmat menivät 52 vuotta aikaisemmin naimisiin kun me menimme =)

Että jospa sitä voisi pitää enteenä että hääpäivä oli ainakin Hyvä ja meidänkin liittomma kestäisi noin mahottoman monta vuotta.

helmikuussa kun asiasta päätettiin valitsin päivän jotta kerkeän tekemään jotain päivän eteen: 30.08 ei mitenkään erityisesti muuten.
myöhemmin muistin että exä josta minulla oli vaikea ero aikoinaan oli mennyt vuotta aiemmin naimisiin 31.08 joten epäilen että päivä tuli alitajunnasta :headwall: :| :|

No se oli helppoa, kun mentiin naimisiin samana päivänä kun esikoinen kastettiin =) Ei tarvinnut erikseen järkätä juhlia kun meistä kumpikaan ei halunnut suuria kirkkohäitä :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Caramel:

mie oon kans :D :wave:
huomasinki et tarkoititte ympäristökuntia :snotty: täällä oulussakin kun puhutaan et pohjoispuoli ja eteläpuoli... viitaten jokeen.

Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Me ajateltiin,et 20.7.02 olisi hyvä päivä,mutta esikko ilmoittikin tulostaan ja siirrettiin sitten hiukan sitä.Saatiin sattumalta sit 31.8.02,joka oli myös miehen kastepäivä 21 vuotta takaperin.Hassu sattuma :)

Ihana sattuma. :heart:

Meilläkin kävi sattuma: ollaan tavatti 11.4, kihlapäiväksi valittiin sattumalta 11.12 ja vihkipäiväksikin sattui 11, vain kuukausi oli jälleen eri. Ja siis mä valitsin vaan sen päivän maistraatin tädin kalenterista, että mies oli vapailla ja oli hyvä päivä mennä, että voitiin vähän juhlistaakin. Samalla meiningillä valittiin kihlapäiväkin. :D

Alunperin hääpäivän piti olla 8.7.06 mutta kakkonen ilmoitti tulostaan 4kk kestävän karmeen pahoinvoinnin kera enkä muutenkaan halunut olla "paksuna" alttarilla. Serkkuni vihittiin samana päivänä mutta siitä ei tiedetty siinä vaiheessa. Sitten kun alettiin miettiin uutta päivää, tosi monet vihjas että kiva jos joku pitäis talvella kun kaikki on aina heinäkuussa ja lomat menee "häissä istuen". Kun mitään uutta hyvää päivää ei keksitti päätettiin vetää raja että vuotta ei enää vaihdeta ja sitten hieman ystävien innoittamana naitiin 30.12.06.
Ja ajankohdasta saatiin pelkkää hyvää palautetta.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

huomasinki et tarkoititte ympäristökuntia :snotty: täällä oulussakin kun puhutaan et pohjoispuoli ja eteläpuoli... viitaten jokeen.

Joo siis ite oon Oulunsalosta...

Meidän hääpäivämme oli alunperin joku 14.8 2000,muistaakseni...kuitenkin niillä tienoilla lauantai..
Sitten sainkin tietää odottavani esikoista ja la oli 21.8,joten oli hieman pakko aikaistaa hääpäivää heinäkuulle tai kesäkuulle.Heinäkuussa oli enää yksi vapaa aika siinä kirkossa missä halusin mennä naimisiin,se oli pakko ottaa.eli 8.7,jälkeen päin on tullut huomattua,että olemme aikoinaan tavanneet 9.8 ja olemme menneet kihloihin -99 5.6. ja sit naimisiin 8.7 eli peräkkäisiä numeroita...

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Me ajateltiin,et 20.7.02 olisi hyvä päivä,mutta esikko ilmoittikin tulostaan ja siirrettiin sitten hiukan sitä.Saatiin sattumalta sit 31.8.02,joka oli myös miehen kastepäivä 21 vuotta takaperin.Hassu sattuma :)

Ihana sattuma. :heart:

Meilläkin kävi sattuma: ollaan tavatti 11.4, kihlapäiväksi valittiin sattumalta 11.12 ja vihkipäiväksikin sattui 11, vain kuukausi oli jälleen eri. Ja siis mä valitsin vaan sen päivän maistraatin tädin kalenterista, että mies oli vapailla ja oli hyvä päivä mennä, että voitiin vähän juhlistaakin. Samalla meiningillä valittiin kihlapäiväkin. :D
Taitaa nro 11 olla sitten teidän onnennumeronne

:)

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

Joo siis ite oon Oulunsalosta...
Täällähän on sitten naapureita..Me ollaan Kempeleessä,vuosi täällä asuttu
:D

Yhteistyössä