Miten vanheneminen näkyy joka päivä enemmän , ikävuodet 35v-

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turhamainen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi kuule.... Täytän tänä vuonna 40 v, ja kyllähän on nopeutunut tämä vanheneminen. Vaikka kuinka revittelis tuolla ulkona lenkillä useamman kerran päivässä, niin persus valuu maata kohti ja allit hölskyy päivä päivältä enemmän. Ei hölskynyt vuosi sitten.

Lankaa ei tosiaan saa ihan helposti neulansilmään, ja vekit on niin korvien edessä kuin silmien välissäkin. Tullut tässä puolen vuoden sisällä nuo. Nukkumasta kun herää, niin painaumat naamassa kestää siihen seuraavaan heräämiseen asti. Yläluomet tosiaan roikkuu, samoin mustat silmäpussit, joista et vielä puol vuotta sitten tiennyt mitään.

Mun naamasta näkee kaiken. Heräämisen, valvomisen, menkat, jos aurinko on paistanut silmiin jne

Karvankasvu naamassa on kiihtynyt, mutta ikävä kyllä tukassa se on mennyt päinvastoin. Kulmia ei kyllä tarvitse nyppiä enää niin usein kuin ennen. Mutta en mä epätoivoon vielä vaivu, katson vain vähemmän peiliin. Kehtaan muuten mennä meikittä uloskin taas :) Itseasiassa en ole viikkoon käyttänyt meikkiä ollenkaan, kun ei ne helteessä olis naamassa pysynyt. Olen tainnut hyväksyä vanhenemisenkin.

olen 42 v. ja neljän lapsen äiti. Läträsin kaikenmaailman ryppyvoiteilla ja selluliitti voiteilla alle 30. Nyt Lipolania vaan nassuun ku siltä tuntuu, meikkiä käytän. Sanoisin,että elämäntavoilla on erittäin suuri merkitys. En käytä juurikaan alkoholia, en tupakoi ja liikun miltei päivittäin. On luultu ihan 10 vuottakin nuoremmaksi ja yhdestä valokuvasta eräs mies sanoi, että näyttää ihan parikymppiseltä. Toki perintötekijöillä on myös merkitystä.

Silmien alapuolella on jotain ryppyjä. Harmaita hiuksia jonkun verran. Mulla on aina ollut raskaat silmäluomet. Inhottavaa kun ne painaa silmiä. Mua luullaan vieläkin nuoremmaksi. Allit roikku vähän enempi kuin ennen. Olen 42v.

Mäkin uskon elämäntapojen voimaan...rööki, viina, yleinen passiivisuus ja stressi ei varmaan nuorenna. Eikä negatiivisuus. Perimällä kanssa vaikutusta. Toi passiivisuus tuntuu olevan monilla se pahin juttu lasten saamisen jälkeen.

Treenata pitää niitä osia jotka on heikkoja ja treenaaminen pitää olla tehokasta, esim. allit harvemmin lenkillä lähtee ;)

Toi on muuten hauska että "luullaan nuoremmaksi" ihmisiä on todella paljon :D
Olen kuullut samaa, mutta usein se on sellaista yleistä kohteliaisuutta, tiedän kyllä että alkaa ne vuodet näkyä minussakin, sanoo kuka tahansa muuta.

Mulla kaulassa pari poikkijuonnetta :/ Lisäksi nenän ja suupielien väliset "ilmejuonteet" on syventyneet ja vahvistuneet. Kulmakarvojen väliin on tullut 2 pystyjuonnetta. Selluliittiä on tullut yläreisiin/peppuun :(
No mut tää kuuluu asiaan tietty... Täytyy vaan tottua.

[QUOTE="vieras";26838228]No jos joku kysyy ikää ja sanoo että arvaa, niin minkäs voi jos sanoo sen 10v alakanttiin.[/QUOTE]

mä ainakin sanon aina tahallaan tollasissa tilanteissa vähän alakanttiin. ei ainakaan mene pieleeen ja saa kysyjän hyvälle tuulelle ;).

[QUOTE="hmmm";26838251]mä ainakin sanon aina tahallaan tollasissa tilanteissa vähän alakanttiin. ei ainakaan mene pieleeen ja saa kysyjän hyvälle tuulelle ;).[/QUOTE]

Sama juttu :D
Mulla pari sellaista kaveria jotka aina pyytää ihmisiä arvaamaan kuinka vanha on, ja sitten ihan innoissaan kun sanotaan nuoremmaksi :D Tosi vaikea arvioida naisten ikää 30 vuodesta eteenpäin, siksi mieluummin hieman alakanttiin.

[QUOTE="hmmm";26838251]mä ainakin sanon aina tahallaan tollasissa tilanteissa vähän alakanttiin. ei ainakaan mene pieleeen ja saa kysyjän hyvälle tuulelle ;).[/QUOTE]

Eipä se haittaa kun itsekin tuntee itsensä nuoremmaksi :)

Yhteistyössä