Miten viina voi olla oman lapsen syntymää tärkeämpää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nirppurotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nirppurotta

Aktiivinen jäsen
12.09.2005
1 132
0
36
Mun veli sai avovaimonsa kanssa su-ma vastaisena yönä tyttövauvan. Veli oli mukana synnytyksessä, mutta sain tänään kuulla, että oli joko humalassa tai sitten pahassa krapulassa. Sen jälkeen ei ole sairaalassa käynyt, vaan ryyppäilee kotona ja soittelee sitten lapsensa äidille, että ei pysty tulemaan, kun niin paha krapula. Mikä h.elvetti siinä on ettei aikuinen mies pysty asioita laittamaan tärkeysjärjestykseen...varsinkin kun on toistakymmentä vuotta omasta lapsesta haaveillut |O Niin tuli paha mieli toisen puolesta, kun tänään käytiin mummon kanssa katsomassa, eikä näkynyt tuoretta isää...taaskaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta:
Mun veli sai avovaimonsa kanssa su-ma vastaisena yönä tyttövauvan. Veli oli mukana synnytyksessä, mutta sain tänään kuulla, että oli joko humalassa tai sitten pahassa krapulassa. Sen jälkeen ei ole sairaalassa käynyt, vaan ryyppäilee kotona ja soittelee sitten lapsensa äidille, että ei pysty tulemaan, kun niin paha krapula. Mikä h.elvetti siinä on ettei aikuinen mies pysty asioita laittamaan tärkeysjärjestykseen...varsinkin kun on toistakymmentä vuotta omasta lapsesta haaveillut |O Niin tuli paha mieli toisen puolesta, kun tänään käytiin mummon kanssa katsomassa, eikä näkynyt tuoretta isää...taaskaan :/

Haluatko kuinka monta teoriaa alkoholisteista?

*alkkisperheen kasvatti*

Mun äiti aina tuota veljeä puolustelee, kun se on "niin kiltti". Ei halua uskoa, että toinen on alkoholisti. Tänään sanoin sille että avaa silmänsä nyt vihdoin, kun toinen mieluummin ryyppää kotona, kuin on sairaalassa uuden vauvan ja avokin kanssa....ja ryypännyt siis synnytystä edeltävän viikonlopun, eikä vieläkään loppua näy.....Ei kovin "kilttiä" mielestäni. Ainakin mun silmissä ropisi veljen symppispisteen nyt ihan pohjamutiin.....

alkoholistille se pullo on tärkein. toivottavasti veljesi saa asioiden tärkeysjärjestyksen muutettua, oman veljen kohdalla olen jo luovuttanu... melkein kokonaan..

Ex.ä tuli krapulaisena naama ja kädet ruvella (oli pyörällä kaatunut)ja housut revenneenä itkemään ensiapuun kun olin keskenmenoa saamassa että jätänkö nyt hänet ....
En jättänyt silloin ,mutta 6-v myöhemmin kylläkin.

Harmittaa tuollainen käytös tosi paljon tuoreen äidin puolesta. Se on vaan niin mahdottoman voimakas se viinan himo, kellä sellainen sattuu olemaan. Toivottavasti juominen todellakin rauhoittuu, kun äiti ja vauva kotiutuvat.

Yhteistyössä