A
"alkup"
Vieras
[QUOTE="vieras";23423128]kaikki on suhteellista. Meillä miehen palkka on 1000/kk eli yli puolet vähemmän kuin sinun miehelläsi. Vaikka minäkin olen sitä mieltä että on tärkeämpiäkin asioita kuin raha, mut silti jouduin menemään töihin kun lapsi oli 2v ihan vaan että katto pysyisi päänpäällä ja saataisiin ruokaa. En ole kateellinen ihminen mutta suuttuisin jos kuulisin jonkun sinun tilanteessasi olevan valittelevan tilannettaan, tuosta minäkin haaveilin, että vois tehdä lyhennettyä työviikkoa jne. Mut kaikilla asloilla palkka ei ole niin hyvä edes kokopäiväisellä työllä että voisi kuvitellakkaan tekevänsä lyhempää aikaa, sitten katsis jo olla työttömänä.[/QUOTE]
No minä en ole valitellut tilannettani. Tosiasia on silti, että ei 2400e/kk bruttona ole mikään hyvä palkka, vaikka joku toinen ei saisi latin latia. Ja meillä on kolme lasta ja asuntolaina. Teistä en tiedä mitä teillä on.
Mutta sitä ihmettelen, että mistä työstä siis maksetaan 1000e/kk ja onko tuo brutto vai netto?
No minä en ole valitellut tilannettani. Tosiasia on silti, että ei 2400e/kk bruttona ole mikään hyvä palkka, vaikka joku toinen ei saisi latin latia. Ja meillä on kolme lasta ja asuntolaina. Teistä en tiedä mitä teillä on.
Mutta sitä ihmettelen, että mistä työstä siis maksetaan 1000e/kk ja onko tuo brutto vai netto?