nyt perjantaina ukolla saunailta. Käski mun olla selvinpäin kotona, että pääsen lauantaina kuskaamaan häntä. Joopa.
Ja sitten taas kahden viikon päästä on oikein viikonloppu, jolloin käyvät ainakin kahdessa tanssiravintolassa. Mulla on niin sekava olo ton viikonlopun takia, toisaalta tekis mieli sanoo, et sä et saatana mee mihinkää ja käskeä kertomaan suoraan kavereilleen,miks ei pääse.
Tiedän, että kun se sinne lähtee, naisia varmaan on. Viime vuonna olin kuskina ja osaa porukasta haettiin mistä jumalan selän takaa vaan. Ja voin kyllä kuvitella, että soittelee sinne yhden noista soittelukavereista, kun se asuu vaan 19 kilsan pääs pelipaikalta.
Niin. Olen tosiaan työttömänä kotona, mulla ei ole autoa. Äijä käy joka nykyään joka 2 tunnin pää tääl syömäs, kahvilla, muuten vaan, työkaluja hakemas. Mä olen ainaki hyvi vahdittu, sillä itse hän on ollut koko ajan mustis. Ei hyväksy ollenkaa, et juttelen jonku vanhan kaverin kans, tekee heti katoamistempun. Jos käydään ulkona mun kotipaikkakunnilla päin, varmasti jättää mut yksin. Kun taas ollaan täällä hänen kotikonnuillaan meidän ravintolareissun kulku on se, että ekat juomat ostetaan yhdessä, sitten hän katoaa pöydästä ja jättää mut yksin istumaan. Hän kulkee ympäri ravintolaa tapailemassa näitä vanhoja tuttuja, joista suurin osa on naispuolisia. Vanhoja työkavereita, koulukavereita... Näitä hän sitten aina välillä esittelee mullekin.
Niin, ei me yhdessä missään lenkillä käydä, eikä muutakaan. Kun kotona ollaan, hän katselee urheilukanavaa ja historiadokumenttejä, joita mä en jaksa katsoa. Mä sitte toises huonees katson muuta, jos tulee tai luen tai leikin tietsikalla, tai teen kotitöitä.
Ainoo, mitä tehdään yhdes on karaokelaulanta.