Miten voi jatkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä sinä sitä punatukkaista naista haukut? Oliko se punatukka muka sun kumppanis joka petti, täh? Kyllä se vaan on ihan sun oma ukkos joka sulle tollasta tekee. Ja tulee tekemään yhä uudelleen aina vaan, punatukkaisten, vaaleatukkaisten, tummatukkien kanssa... Onks se niiden kaikkien naisten vika, häh?

[viestiä moderoitu]

pettämiseen tarvitaan 2 ihmistä, myös sitä punatukkaista luuskaa. En tiedä, kumpi vonkaamisen aloitti, tämä vai tuo, niin silti fiksu nainen olisi pysynyt erosta, kun ei kyse rakkaudesta ole, ja nainenkin on luultavasti varattu. En minä ainakaan miehen naisen kotiin menisi pettämään. Oli vähällä, etten lähtenyt ilta junalla kotiin, mutta kun oli ryhmälippu, oli pakko olla ryhmän mukana, kun rahatilanne oli tosi kehno just sillon. Mitähän lienee vanhat silmäni olisivat nähneet 11 aikaan illalla?
Kyllä tässä noilta molemmilta tuntuu se moraali ja toisen ihmisen kunnioitus olevan tipotiessään. Totta on muuten, että ennenkin tää mies on harrastanut tuota, että nainen on ollut hänen kotonaan ja päin vastoin, jos toisen puoliso on jossain reissulla ollut. Mies rakastui niin silmittömästi laivareissulla tuohon 3:n lapsen äitiin, että jatkoivat suhdetta näin. Miehellä kävi huono tuuri: Hän erosi liitostaan ja ajatteli ottaa tuon äipän ja lapset, mutta äityli hakikin vaan jännitystä ja kivaa, niin jäi mies parka yksin. Toki vielä munkin aikana ovat yhteyttä pitäneet...

että niin mun äijä ja tää täti olivat naimisissa kumpikin, ja täti on vieläkin. Ja vielä, sinä punatukkaisen puolustaja, joka kaiken miehen syyksi laitat, oletko punatukkaisen kanssa ehkä samassa veneessä, ja sinussa ei ole mitään vikaa? Mies vaan vie sua miten haluaa. Mun mies on kyllä kännipäissään tosi vietävissä, kun joku vähän vinkkaa, varmaan menee

selvisi, että tämä punatukkainen nainen onkin tuon Timpan entinen muija, mikä ei mitenkään kyllä mun haluja anteeksiantoon lisännyt. Taitaa olla pitkäkin tämä suhde, koska ovat olleet samassa paikassa töissäkin. Niin ja sille äiti-tyypille oli soitellu siks ku se muija oli jääny kotonaan kiinni mun miehelle soittelusta, mun tyhmä åijä ei älynny edes sillon lopettaa ku toinen jäi kii. Luuli kai mua niin tyhmäksi, etten huomaisi mitään.

Kyllläpä kuulostaa tutulta..petti ennenkin jne..ja sinä vaan jaksat jatkaa.Purat pahaa oloa ja syypäätä tähän punatukka naiseen vaikka ainut ja teidän suhteessa ENITEN VAIKUTTAVA TEKIJÄ on tuo sinun miehesi - joka tuo ITSE NE NAISET KOTIINNE.
Kyllä minä tiedän niin monta ukkomiestä jotka itse soittavat heti naisystäviä kotiinsa kun vaimo lähtee. Se onneton joka tulee saa kaiken paskan niskaansa.

Pakkaisit ne laatikkosi ja lähtisit. Ihan oikeesti on miehiä jotka osaa olla 1 suhteessa kerrallaan.. Ehkä ne ei seksuaalisesti tartu heti kiinni 1 treffeillä (usein tunnistaa tästä) paska ei voi odottaa edes viikkoakaan.
Vähän vaikuttaa että miehesi ei ole sun kanssa tyytyväinen. Edelleen haluaisi tämän 3 lapsen äidin, ja kun se ei onnistu käy tämä punatukkainen varalle.
#" Mun mies on kännissä vietävissä"
Herää . Mieskö ei tee aloitetta ???
Mitähän on jos erittelystä katsoisit kumpi soitti ensin sen illan aikana tai txt viestitti ensimmäisenä - usein se känniäijällä kun on nousuhumala,
naisen kaipuu alkaa silloin.
Olen aikanaan itse joutunut vastaavan pyörityksen jalkoihin. Minä sain kaikki syyt edellisen viikon vierailevista tähdistäkin.

Ampuisti avaruuteen tuon miehen. Omistaako näennäisesti omaisuutta erikoisia autoja , vai mikä pitää kiinni paskassa ihmisessä.
Tää tyyppi oli juuri sellanen - hienoilla autoilla melskaava - täysi pisssi.
Eronnut myös nykyään. Seuraavaa elämää en tiedä , eikä voisi vähemmän kiinnostaakaan.

Mun mies ei ole kännissä sen enempää vietävissä kuin selvänäkään, ennemminkin päinvastoin, silloin hänellä on muuta tekemistä, ja se keskittyy siihen kännin tuomaan fiiliksen hankkimiseen, naiset eivät kiinnosta, paitsi oma jos lähellä sattuu olemaan ja huolii.

lienenkö erityisen onnekas vai onko näitä miehiä enemmänkin. On sanonutkin, että kyllä ne naiset kuuluu selvänä ensin pokata. sitten voi yhdessä kännätä.

Arvaas vaan miten paljon naimisissaolevia miehiä roikkuu chateissä nykyään vonkaamassa vain seksiä tuntemattomilta naisilta ja ihan suoraan. Mikäköhän kaikkia vaivaa nykyään kun ei enää osata olla naimisissa. Joko ollaan tai ei olla. Selvittäisivät asiat itsellensä, vonkaisisivat kotonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Uskomatonta:
Arvaas vaan miten paljon naimisissaolevia miehiä roikkuu chateissä nykyään vonkaamassa vain seksiä tuntemattomilta naisilta ja ihan suoraan. Mikäköhän kaikkia vaivaa nykyään kun ei enää osata olla naimisissa. Joko ollaan tai ei olla. Selvittäisivät asiat itsellensä, vonkaisisivat kotonaan.

, vaikka en uskovainen olekaan, jotain näitä pyhän kirja lopun ajan ennustuksia, että ihmiset naivat ja naittavat vaan lihan himossaan, ilman tunteita elämän kantavista rakenteista ja arvoista välittämättä.

kaikkea tätä meidän juttua. Mulla on sen miehen numero, joka mieheni mukaan oli meillä kylässä. Olen ajatellut, jos soittaisi. Sitten taas mietin, että mitä sopimuksia ovat tehneet, puhuuko kumpikaan totta, ettäkannattaako edes kysellä.
Kyllä nyt taas viikonloppuna lupauksia ja selityksiä ja rakkauden vannomisia tuli, sekä anteeksipyyntöjä, mutta uskon, ettei vieläkään rehellistä vastausta...
Kuulemma minä olen se, jonka kanssa haluaa elää ja olla, eikä hälua luopua, muut lupasi jättää, ja on kuulemma jättänyt, eikä epämääräisiä puhluja ole tullut ainakaan illalla, ja nyt on äijä ollut kyllä soittamatta.
Minä en muuten voi tietää, kuka on ensin soittanut, en voi nähdä sitä, koska viimeiset vastatut oli puhelimesta pyyhityt. Pistin miehen niin lujille, että jouduimme tilaamaan hänen sen aikaisen puheluerittelyn, siinä ei näy vastaanotetut puhelut.
Musta vaan tuntuu, ku menee sänkyyn illalla, et pitäis vissiin desinfioida sänky kaikista kiimalimoista, eikä paljon enää seksi innosta. Ennen rakastin seksiä ton miehen kanssa, kumpikaan meistä ie ollut nuoruusvuosiemme jälkeen kokenut yhtä hyvää sukupuolielämää, eli se ei ehkä ole syy tähän pettämiseen.
Ymmällä ja luokattu olo aina vaan.

Vähän vaikuttaa siltä että kannattaa soittaa jonkun muun nimissä sille timolle.. ja kysyä entisen vaimon nimi. Sitten vaan finderillä naisen puh.tiedot ja alat soittamaan. Miehet pitää aina keskenään yhtä.
Ehkä tuo punatukka kertookin sinulle tarvittavat lisä faktat kun valotat että kuviossa on ollut tuo 3 lapsen äitikin. Mustasukkaisuus kun usein pistää pahimmankin torven laulamaan tietonsa.
Näin minäkin aikanaan tein. ja sain lähes 5 naisen yhteystiedot jota tämä mies menneisyydestä harrasti..osalle soitin en kaikille. 3 meistä oli tullut ensi treffeille..
Kaiva asiat niin loppuun että ei tunnu enää pahalta. Kyllä mies saa kestää toilailunsa loppuun asti.Kun tiedät kaiken on päätöksetkin helpompia.
Mies voi olla puoli vuotta kiltisti mutta sitten taas mennään uuden kännin kanssa..

kaikki puhelut ole kännissä soiteltu. Helpoinhan on soitella päivällä työaikana. Mutta paljon on sellaisia, että viinaa on nautittu, ja mä olen ollu sisällä tekemässä jotain muuta, katsellu tv:tä, jopa tainnu jo nukkua, ku äijä on puolen yön aikoihin soitellu niille muruillensa.9-12 välillä illalla.

Munki mies tuli sunnuntaiaamuna kännissä kotiin ja ylimielisesti ilmotti että on käyny pettämäs. mut nyt sit selvänä kieltää koko asian. vittu mikä mulkku!!!
Mut ihmettelen kuinka se on päässy käymään ku herralla ei edes seiso kunnolla, ei edes selvänä ni saati sit kännis.
no eipä tarvi mies enää mua tän jälkeen syyttömästi syytellä.

on sit sama ongelma ku mun äijällä. Kun aloitettiin ja olin outo kumppani, sillä ei seissyt ollenkaa, ei pöhnäs, eikä selvinpäin. Nyt kun tiedetään ja tunnetaan, vehjekin toimii paremmin. Mutta muuten se mun ukko on niin helvetin hyvä käsistään ja muuten, et joka tän suomalaisen esileikin tuntien on päässy makuun, haluaa toisenki kerran. Mä olen ainaki saanu joka kerta. Mutta nyt, kun miettii joka kerta et se saatana on tehny joittenki muiden kans samaa, ei muakaan innosta. Mä en ite pysty harrastaan seksiä kolmen kaljan jälkeen ollenkaa, enkä ole kiinnostunut aiheesta silloin, mutta pikku kankkuses sujuu paremmin, ku ei jaksa ajatella niin paljon kaikkea.
Mutta pahalta näyttää, et pian pitää äijän lähteä todella vieraisiin seksin takia. Mulla meni into ja halu koskea koko mieheen sen jälkeen, ku tiesin, et naikkonen oli kyläilly tää.

Kuule tyttö taidat olla aika nuori ja kokematon. tiedoksi että kyllä niitä hyviä sormettajia
löytyy ihan noissa uskollisissakin miehissä. Kun opastat ja näytät mistä tykkäät suurin osa miehistä ihan mielellään haluaa oppia soittamaan juuri sitä omaa naistaan.
Nämä pelimiehet joiksi sinun nykyisenkin lasken on oppinut osan, koska harjoitus kappaleita on vaan niin paljon.
Usko pois siinä verrataan sinua ja muita , muiden kavereiden kanssa ihan surutta.
Se että paraneeko seksi tätä kautta välillänne jaksan vähän epäillä. Se kun on monelle kuitenkin hyvinkin intiimi juttu.
Itse nuorena luulin että poikakaveria parempaa soittajaa ei minulle löydy. Onneksi elämä antaa paljon ja monta hyvää oppivaista miestä, joten tästäkin luulosta olen päässyt eroon. Toivon sulle parempia mies tuttavuuksia tulevaisuudessa. Niitä joiden iltapuhteena ei ole txt viestitellä muille naisille. Vai alkoiko teidänkin suhde samoin , kun edellinen vielä asui kyseisen hemmon koti naisena ?

Se selittäisi kunnioituksen puutteen miehen puolelta , ja itse kunnioituksen jos itse olet samaa peliä pelannut. Kuinka kauan olette yhdessä asuneet ? Vuosi kaksi? 2v jälkeen kun yleensä tulee muutenkin tuo seestyminen tai loppuminen.

mä epäilin miestäni, mut ensijärkytyksen jälkeen aioin ensin testata, että meneekö suihkuun tai kieltäytyykö kun ehdotan, ja ei haissu erikoiselle, ei liian puhtaalle eikä kyllä seksillekään, sen jälkeen aloin ehdotella seksiä, ensin joka päivä, nyt jo 5-6krt päivässä, niin nyt mies jo sanoo välillä että eiks voitais vaan halailla. En usko että tällä menolla ainakaan seksin takia menee vieraisiin, varsinkin kun on uudet kikat käytössä joka kerta. Ja kummasti on viihtynyt jokaisen vapaan hetken kotona sen jälkeen.

ollut itsellä vähän huono tuuri noiden äijien kans. Olin uskovainen nuori ja menin 17-vuotiaana kihloihin ja sitten naimisiin. Olimme yhdessä 20v, kunnes tämä silloinen mies jäi pettämisestä kiinni, tai taisi kertoa itse. Asuin n. vuoden päivät ysinhuoltajana, 4 lasta, eikä ollut seurustelu eikä irtosuhteita ollenkaan, mutta sitten tapasin ihanan miehen, johon todella rakastuin. Mutta kun muutimme yhteen, seksi loppui, yhdessäolo loppui, ja sain selville, että hänellä oli myös hoitoja siellä täällä, ja mua hän halusi korkeintaan vappuna ja uutena vuotena. 5v kesti tätä suhdetta.
Ei kun taas yksin asumaan, lapsia oli kotona enää 2. Tämän miehen tapasin 3ja puol vuotta sitten ja yhdes asuttu 3v. Itse olen ollut tavattoman uskollinen, enkä halunnut koskaan tuoda sellaisia illan suhteita kotiin lapsille katseltavaksi. Enkä paljon missään käynytkään, kun taloudessa oli 3 opiskelevaa lasta ja mulla osa-aikatyö.
Eli koviin on jääneet vähiin nää mun mieskokemukset. Ainoa mikä on kaikille yhteistä on se, että kaikki miehet on pettäneet.

mies oli 2 kk ennemmin eronnut kun näimme. Odotteli sinnekin juhannusbileisiin sitä 3 lapsen äitiä, joka ei sitten halunnutkaan enää tavata miestäni, koska hän osoittautui liian vakavasti otettavaksi. Meni 2 viikkoa tuosta tapaamisesta, kun mieheni ilmoitti tälle äidille, että on löytänyt naisen itselleen. Sillooin jo piti kaiken yhteydenpidon heidän välillään loppua, mutta pari kertaa olen kuullut, että olisivat käyneet yhdessä lenkillä ja puhelinyhteyttä ovat pitäneet kuitenkin koko ajan

Kun ihminen vetää puoleensa vain pettäviä ihmisiä, oletko huomannut että muuttamalla omaa elämääsi tuo kuvio voisi muuttua?
Minulla oli myös pitkään noita petturimiesehdokkaita. Kun tutustumis vaiheessa jo aloin kysellä väkivaltaisuuden ja juomisen perään, löysinkin ihan kivoja ujoja perusmiehiä. Petturit kyllästyivät heti kun ei onnannut helposti.

Teettekö te miehesi kanssa mitään yhdessä. Käyttekö normaalisti yhdessä lenkillä, ja nuo yksittäiset lenkit kaveri-rouvan kanssa on sitten lisänä miehelläsi ?
Minun ex ei suostunut tekemään mitään minun kanssani, muuta kuin kotielämää vietti. Kaikki huvitusretket tehtiin muiden kanssa. Olin hyvin yksinäinen omassa liitossani. Kun tajusin erota hullusta elämästäni, alkoi todella elämäni parhaimman ajan ensimmäinen päivä.
Kun en uskonut että kukaan voisi rakastaa minua tarpeeksi koska annoin exän tehdä elämssäni mitä teki. Olin nihkeä seuralainen monella aluksi.
Luojan kiitos. Suomiboy on sitkeä kun saa päähänsä muuttaa jonkun vauhkon naikkosen ajatuksia. Nyt voin matkustella, yksin kaksin ihan miten haluan.
Ja kuinka moni onkaan tarjonnut elämääni monta hyvää hetkeä.
Tätä samaa tulevaisuutta toivon sinulle aloittaja. Olet vähän samanlainen ankanpoikanen elämässäsi. Mutta uskaltamalla irrottautua noista / nykyisestä sinunkin joutsen lento voisi onnistua.
Minulla on kanssa tuo uskovaisuus tausta lapsuuden taustana. Ehkä se opettaa vähän liikaakin hyväksymään ihan kaiken.Ihan kaikkea kun ei ilman rakkautta kannata sietää..Ei hyvän auton, tai ison talonkaan turvin.
Vaikka sanotaan että nainen ansaitsee vähemmän ja ei pärjää itsenäisesti. voin itse ainakin sanoa että sekin oli klisee joka ei pitänyt paikkansa.
Mutta mieti ja funtsi voiko mies teoillaan muuttua ja antaa sinulle ajan joka on sinulle tarkoitettu,
ei txt naisille yms. varatuille rouvatuttavuuksille.Mitä enemmän muita päästää kotiinne väleihinne selkaamaan ,sitä vaikeampaa on kahden kesken sitoutua tämä miehenkin tulisi ymmärtää

nyt perjantaina ukolla saunailta. Käski mun olla selvinpäin kotona, että pääsen lauantaina kuskaamaan häntä. Joopa.
Ja sitten taas kahden viikon päästä on oikein viikonloppu, jolloin käyvät ainakin kahdessa tanssiravintolassa. Mulla on niin sekava olo ton viikonlopun takia, toisaalta tekis mieli sanoo, et sä et saatana mee mihinkää ja käskeä kertomaan suoraan kavereilleen,miks ei pääse.
Tiedän, että kun se sinne lähtee, naisia varmaan on. Viime vuonna olin kuskina ja osaa porukasta haettiin mistä jumalan selän takaa vaan. Ja voin kyllä kuvitella, että soittelee sinne yhden noista soittelukavereista, kun se asuu vaan 19 kilsan pääs pelipaikalta.
Niin. Olen tosiaan työttömänä kotona, mulla ei ole autoa. Äijä käy joka nykyään joka 2 tunnin pää tääl syömäs, kahvilla, muuten vaan, työkaluja hakemas. Mä olen ainaki hyvi vahdittu, sillä itse hän on ollut koko ajan mustis. Ei hyväksy ollenkaa, et juttelen jonku vanhan kaverin kans, tekee heti katoamistempun. Jos käydään ulkona mun kotipaikkakunnilla päin, varmasti jättää mut yksin. Kun taas ollaan täällä hänen kotikonnuillaan meidän ravintolareissun kulku on se, että ekat juomat ostetaan yhdessä, sitten hän katoaa pöydästä ja jättää mut yksin istumaan. Hän kulkee ympäri ravintolaa tapailemassa näitä vanhoja tuttuja, joista suurin osa on naispuolisia. Vanhoja työkavereita, koulukavereita... Näitä hän sitten aina välillä esittelee mullekin.
Niin, ei me yhdessä missään lenkillä käydä, eikä muutakaan. Kun kotona ollaan, hän katselee urheilukanavaa ja historiadokumenttejä, joita mä en jaksa katsoa. Mä sitte toises huonees katson muuta, jos tulee tai luen tai leikin tietsikalla, tai teen kotitöitä.
Ainoo, mitä tehdään yhdes on karaokelaulanta.

Lue nyt hemmetti itsekin omaa tekstiäsi ja mieti onko tuo se mies jota elämältä haluat?! Mikä pakko sun sen kanssa on olla - mitä sinä tuollaisesta suhteesta oikein saat? Anna toisen mennä ja rymytä mutta älä jää itse sitä hommaa katselemaan vaan elä omaa elämääsi ilman moista hunsvottia. Renttu mies ei kontrolloimalla kiltiksi muutu.

Yhteistyössä