Miten voi kroppa toimia näin tarkasti :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ihan pakko ihmetellä nyt ääneen :D

Kyse siis menkoista. Kk-kierto aina ollut 29 päivää, eikä tee poikkeusta vaikka mikä olisi.
Synnytyksen jälkeen meni se 29 päivää ja menkat alkoi (vaikka toivoinkin että olisivat pysyneet vielä hetken poissa)
Sama homma keskenmenojen jälkeen, tasan 29 päivää ja vuoto alkaa. Keskenmenojen jälkeen se tuntuu pahimmalta. Saa muistuksen siitä, että kaikki on ohi, elämä jatkuu vaikka sydän itkee.

Ihan olen ollut siinä luulossa, että kaikki tuommoiset hiukan häiritsee normaalia kiertoa. Poikkeus näköjään vahvistaa säännön..

Voi kun toimisi mullakin. Synnytyksen jälkeisistä kuukautisista ei ole vielä kokemusta, mutta keskenmenon jälkeen kierto ei normalisoitunut edes lähes vuodessa. Raskaaksi onneksi tulin viimein.

Mulla kanssa kroppa ihan kuin kello. Aina menkat ajallaan. Samoin ilmottaa heti jos olen syönyt jotakin sopimatonta. Seuraava päivä väsyttää ja on pöhnänen olo. Vaikka olin käyttänyt pilsuja vuosikausia ja gynis varotteli heittelehtivästä kierrosta, niin heti se jumahti urilleen kuin ei ois syöny mitään pilsuja. Ikävä haitta on vaan siinä, että kun siirryin minipilsuille eikä pitäs vuotaa yhtään, niin menkat tulee edelleen kellontarkasti...

heei, täällä toinen kello! tosin mulla on aina 27 päivää. synnytyksenkin jälkeen oli. keskenmenoja ei oo ollu niin en niistä tiiä miten vaikuttais. se on kätevää kyllä kun aina tietää koska on menkat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olenko ainoa "neiti aika"?

et :wave:
kierto 29 päivää aina. jos myöhäss, niin silloin on tärpännyt.
Nyt oli sterilisaation jälkeen kaksi päivää sekaisin rytmi.....
arvaa jännittikö?
mulla alkoi menkat synnytystenkin jälkeen kuin kello....