Miten voi mies suuttua tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
1v meni autokatokseen päiväunille ja mies alkaa nyt öljyämään noita puutarhakalusteita siinä katoksessa. Menin ulos ja siirsin vaunut katoksen ulkopuolelle ettei lapsi joudu nukkumaan siinä käryssä.

Mies hermostui - olen kuulemma ylihysteerinen. Se käry ei haittaa kuulemma yhtään mitään.

Sitten otti esiin aiemman remontin, jolloin olin itse raskaana ja hermoilin maalinkäryä ja sitä, että voinko olla asunnossa, kun maalattiin ovia.

Ihmetteli, että miten kukaan maalari on hengissä, jos ne käryt on niin vaarallisia mitä kuvittelen. Kysyin mieheltä, että pirunpäitenkö sitä sitten sanotaan, että maalinkäryssä ei pidä olla. Ja minusta syyksi riittä jo se, että pää alkaa särkeä siitä kärtsästä joten miksi helvetissä pitäisi erikseen hankkia päänsärky, kun sen voi välttää. Vaikka siihen ei sitten ihan kuolisikaan.

Kyllä ne puunkäsittelyöljyt usein on semmosia, että niissä on seassa alkoholia ja liuottimia, jotka niistä sit kuivuessa haihtuu. En ainakaan itse jäisi haistelemaan, ellei ole pakko.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kyllä ne puunkäsittelyöljyt usein on semmosia, että niissä on seassa alkoholia ja liuottimia, jotka niistä sit kuivuessa haihtuu. En ainakaan itse jäisi haistelemaan, ellei ole pakko.

Joo mutta ei kuulemma ole väliä, koska kuitenkin tuuli käy tuossa katoksessa. Ei voi kuulemma olla mitään haittaa.

Onhan se maalin käry hiukan eri pienelle vauvalle kuin aikuiselle ihmiselle. Järkevästi olet tehnyt. Yritä etsiä netistä jotain asiasta ja anna miehen lukea. Näin minä teen kun mies tekee tai valittaa asioista mistä tiedän enemmän, kun olen siitä lukenut.

Enpä minäkään olisi jättänyt käryihin nukkumaan. Ei kannata turhaa altistaa. Meillä öljyttiin puutarhakalusteet ja kyllä oli sellanen krääsä, että ei kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:
Mitä haittaa oli sitten lapsen pois siirtämisestä?!

SIitä oli se haitta, että minä olen taas hysteerinen kuulemma. Eihän siitä miehelle mitään vaivaa ollutkaan, mutta häntä häiritsee nyt se, että minä aina suurentelen kaikkea. Ja otti esiin sen vanhan remontin ja nyt kun meillä kuukauden päästä vaihdetaan tapetteja niin mies totesi, että silloinkin hän vähän maalaa täällä, joten minun täytyy varmaan muuttaa viikoksi pois lasten kanssa, koska se maali kuitenkin haisee täällä viikon kuulemma.

Oikeasti niin hitosti raivostuttaa toi, että vähättelee ihan kaikkea. Oikeasti muka kaikki ohjeet on annettu ihan vain huvin vuoksi. Hetki sitten juuri oli kinaa maalarinpesusta, kun mies väitti että se ei ole mitään myrkkyä ja minä totesin, että kyllä se nyt kuitenkin ihan syövyttävää pesuainetta sentään taitaa olla. Joo mutta ei kuulemma niin kovin syövyttävää, että siihen hetkellinen koskeminen haittaisi - tarkoittaa kuulemma ettei siinä pidä liottaa käsiään.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Onhan se maalin käry hiukan eri pienelle vauvalle kuin aikuiselle ihmiselle. Järkevästi olet tehnyt. Yritä etsiä netistä jotain asiasta ja anna miehen lukea. Näin minä teen kun mies tekee tai valittaa asioista mistä tiedän enemmän, kun olen siitä lukenut.

Ei taatusti suostu lukemaan. Ja varmaan jos asia vielä tulee esille niin sanoo että "sun täytyy kans kaikki kertoo sinne nettiin aina".

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
on teilläkin tappelun aiheet :headwall:
oikeesti,,erotkaa jos on noin vaikeeta..

HALOO, TUOLLAINEN EI OLE ERON AIHE EIKÄ SYY!!ON VASTUUTONTA YLLYTTÄÄ TOISTA EROAMAAN, SE ON AINA JA AINA PARIN OMA ASIA!!112

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joo mutta ei kuulemma ole väliä, koska kuitenkin tuuli käy tuossa katoksessa. Ei voi kuulemma olla mitään haittaa.

No aikamoinen haju ainakin. Ei ole kiva nukkua hajussa, voi häiritä unta. Outoa, jos tuo on muka joku suuttumisen aihe.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No aikamoinen haju ainakin. Ei ole kiva nukkua hajussa, voi häiritä unta. Outoa, jos tuo on muka joku suuttumisen aihe.

Niin sitä minäkin yritin sanoa, että mitä väliä sillä on, vaikka siitä ei olisikaan haittaa, mutta taatusti aklaa pää särkeä.

Menen kohta itse haistamaan miltä siinä haisee ja kysyn, että eikö tosiaan hänen mielestään ole haittaa.

Vaarallisia aineita on. En todellakaan altistaisi lapsiani niille. Töissäkin huolehditaan itsemme suojauksesta hyvin, kun vaarallisia aineita käsitellään. Liuottimet erityisen pahoja.

miehet on vaan tollasii.. se loukkaantu vaan siittä kun ei itte tajunnu asian vakavuutta..... meilläkin ukko nalkutti ties mistä kun olin raskaana... esim: et olen hysteerikkö kun en juo edes yhtä kaljaa tai kyttään mitä syön jne... yks päivä olisin jättäny pojun siskojen kanssa ulos niin ukko huudahti et helkatti poju lähtee muutes sisälle tytöistä ei ole perään kattojia .. (ovat monasti olleet kolmistaan kun ukko töissä ollu) ... :laugh: neidit täyttää kesällä 10 ja 11-v :laugh: et niil on omiakin kotkotuksia sitten joita me ei taas ymmärretä

Liuotinpitoinen ilma imeytyy limakalvojen ja keuhkojen kautta verenkiertoon ja edelleen keskushermostoon ja aivoihin. Liuottimet vahingoittavat hermosolujen solukalvojen rakennetta ja solujen hapen- ja energiansaanti häiriintyy. Liuottimet aiheuttavat moninkertaisen aivokadon esim. alkoholiin verrattuna.

Mä olin esikoisen kohdalla niin idiootti, että maalasin ja petsilakkasin mieheni kanssa yksiössä saamaamme ruokailuryhmää silloin, kun olin suurin piirtein 38 raskausviikolla. Vaikka lähettiin sit sieltä kämpästä muualle, kun saatiin maalattua, niin seuraava yö meni kivuliaitten supistusten kourissa pesukoneeseen nojaten. Lapsi ei syntynyt silloin, mutta sen verran siitä opin, että kahta seuraavaa lastamme odottaessani en noihin maalaushommiin ruvennut....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Liuotinpitoinen ilma imeytyy limakalvojen ja keuhkojen kautta verenkiertoon ja edelleen keskushermostoon ja aivoihin. Liuottimet vahingoittavat hermosolujen solukalvojen rakennetta ja solujen hapen- ja energiansaanti häiriintyy. Liuottimet aiheuttavat moninkertaisen aivokadon esim. alkoholiin verrattuna.

Sanoo joku vitun kemisti.

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sanoo joku vitun kemisti.

Viestiä ei osoitettu sulle, älä heti ala aukomaan!!!

Yhteistyössä