Miten voi mies suuttua tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävin äsken tuossa katoksessa ja kyllä siinä vaan kärtsäsi. Toisaalta toivon, että miehellä itsellään särkisi ehtoolla edes pikkasen pää niin tajuaisi. Ehkä.

Joo tuskinpa kukaan tai ainakaan kovin moni öljyää minkään naamarin kanssa noita puutarhakalusteita, mutta on silti eri asia aikuisen olla siinä hajussa, josta pääsee tarvittaessa pois kuin lapsen nukkua siinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Miksi ihmeessä niin monella on täällä ihan tolloja miehiä. Yhtäkään en koskisi edes pitkällä tikullakaan.

Minäpä luulen, että aika monet miehet on tuollaisten juttujen suhteen vähän höveleitä. Siis tarkoitan, että kovinko moni mies oikeasti jaksaa hössöttää jostain maalinkäryistä? Ei miehet semmoisia mieti, ne vaan tekee mitä tarvii. Aika monet ammattilaisetkin TIETÄÄ miten kuuluisi suojata itsensä, mutta ei kuitenkaan oikeasti silti toimi niin.

nuo on samaa kamaa mitä impataan. miehesi ei halunnut myöntää ollensa varomaton.silloin hyökätään ja syytetää toista jostain muusta. miehesi pitäisi riidellessä oppia hyväksymään että joskus hän on myös väärässä ja myöntää virheensäeikä peitellä sinua kritisoimalla.

rasitttava tyyppi.tääl asuu myös yksi sellainen. ero tulee kun käräjät käyty hmetalostamme ensin.

Kävin kurkkimassa... woodex puuöljyä näkyy olevan toi mitä mies tuolla suti tohon pöytään. Ei se mikään järjetön se katku ollut, mutta en itse ainakaan tahtoisi siinä hajussa silti nukkua. Ei kuitenkaan leiju ilmassa samalla tavalla kuin just jotkut maalit.

On miehellä tainut mennä käryt päähän, kun on noin kärttyinen. Oma mieheni käytti eilen jotain puunkäsittelyainetta (käsitteli 2-3 neliön alan ulkona) ja hänestä tuli tosi kärttyinen. Vielä tänäänkin hän on omasta mielestään sairas, mutta on onneksi jo paremmalla tuulella.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
On miehellä tainut mennä käryt päähän, kun on noin kärttyinen. Oma mieheni käytti eilen jotain puunkäsittelyainetta (käsitteli 2-3 neliön alan ulkona) ja hänestä tuli tosi kärttyinen. Vielä tänäänkin hän on omasta mielestään sairas, mutta on onneksi jo paremmalla tuulella.

No tämä vaikutti sitten ennakkoon, kun oli kärttyinen jo ennen kuin edes avasi purkkia. :D

Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
miehet on vaan tollasii.. se loukkaantu vaan siittä kun ei itte tajunnu asian vakavuutta..... meilläkin ukko nalkutti ties mistä kun olin raskaana... esim: et olen hysteerikkö kun en juo edes yhtä kaljaa tai kyttään mitä syön jne... yks päivä olisin jättäny pojun siskojen kanssa ulos niin ukko huudahti et helkatti poju lähtee muutes sisälle tytöistä ei ole perään kattojia .. (ovat monasti olleet kolmistaan kun ukko töissä ollu) ... :laugh: neidit täyttää kesällä 10 ja 11-v :laugh: et niil on omiakin kotkotuksia sitten joita me ei taas ymmärretä

Peesi. Ja sitä paitsi eikös raskaanaolevat maalarinaiset esim. joudu erityisäitiysvapaallekin noiden höyryjen vuoksi?

joskus tuli joku dokumentti että 70-80-luvulla ammatikseen maalanneiden lapsia, vaimoja jne. oli tutkittu, vaimot saaneet paljon keskenmenoja ja lapsissa ollut vikoja, silloin aineet oli vielä vaarallisempia kuin nykyään joten ei mikään ihme.
Minusta käytöksessäsi ei ole mitään outoa.
Muistan ton dokkarin koska isäni on maalari ja olen syntynyt 80-luvulla, kiinnosti erityisesti.

No sun miehes suuttui siitä, että lapsi siirretään turvaan , mutta miehellä ei ole mitään väliä. Päin vastoin, olet ehkä oikein pyytänyt, että mies öljyäisi kalusteet, vaikka se on raskasta ja vaarallista. Esim. siittiöt ovat hyvin herkkiä vaurioitumaan jos niitä altistetaan myrkyille, samoin miehen aivot ja penis.

Alkuperäinen kirjoittaja eronnut ahkera mies:
No sun miehes suuttui siitä, että lapsi siirretään turvaan , mutta miehellä ei ole mitään väliä. Päin vastoin, olet ehkä oikein pyytänyt, että mies öljyäisi kalusteet, vaikka se on raskasta ja vaarallista. Esim. siittiöt ovat hyvin herkkiä vaurioitumaan jos niitä altistetaan myrkyille, samoin miehen aivot ja penis.

Jaa kyllä se ihan itse sen öljyämisen keksi, en ole puhunut mitään. Siittiöitäkään ei meillä vissiin enää tarvita ja jos sattuis tarviimaan niin niitä löytyy väestöliiton pakastimestakin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Liuotinpitoinen ilma imeytyy limakalvojen ja keuhkojen kautta verenkiertoon ja edelleen keskushermostoon ja aivoihin. Liuottimet vahingoittavat hermosolujen solukalvojen rakennetta ja solujen hapen- ja energiansaanti häiriintyy. Liuottimet aiheuttavat moninkertaisen aivokadon esim. alkoholiin verrattuna.

Sanoo joku vitun kemisti.

No varmaan sanookin ja sanoo tämäkin kemisti-inssi. Imeytyy vielä tosi herkästi limakalvojen läpi. Ei tosiaan ole fiksua oleilla käryissä. Eikö sen sano omakin järki että jos päätä alkaa särkeä niin ei se terveellistäkään ole.

Ite oon raksahommissa joissa malaustyötä ja molemmilla kerroilla oon raskausaikoina siirtynyt muihin hommiin tököttien ääreltä, niiden vaarallisuuden takia. Miehesi saa lapsenne puolesta olla onnellinen "hysteerisyydestäsi", koska ei näköjään itse osaa ajatella lapsen parasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sitten otti esiin aiemman remontin, jolloin olin itse raskaana ja hermoilin maalinkäryä ja sitä, että voinko olla asunnossa, kun maalattiin ovia.

Ihmetteli, että miten kukaan maalari on hengissä, jos ne käryt on niin vaarallisia mitä kuvittelen. Kysyin mieheltä, että pirunpäitenkö sitä sitten sanotaan, että maalinkäryssä ei pidä olla. Ja minusta syyksi riittä jo se, että pää alkaa särkeä siitä kärtsästä joten miksi helvetissä pitäisi erikseen hankkia päänsärky, kun sen voi välttää. Vaikka siihen ei sitten ihan kuolisikaan.

Maalinkäryjen välttäminen raskausaikana perustuu ihan sille, että ne voi aiheuttaa sille kehittyvälle sikiölle haittaa. Onhan se kuitenkin ihan eri tilanne, onko altistumassa vasta kehitysvaiheessa oleva ihmisen alku, vai ihminen jolla on jo kaikki elimet paikoillaan ja kehittyneenä.

Yhteistyössä