Miten voi olla että ensimmäinen lapsi sai alkunsa heti ja vahingossa ja toista lasta joutuu yrittämään kuukausia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";24328492]Meillä kakkosta yritetty nyt 5 kk. Kuinkahan kauan pitää vielä yrittää ennenkuin menis tarkistamaan onko kaikki kunnossa. Ollaan kuitenkin yli 30 molemmat.[/QUOTE]

Vuosi pitää olla

[QUOTE="jeps";24328468]Hedelmöityshoitoa! :D ;) Jotkut kun ovat niin pirun vastaan hedelmöityshoitoja, niin tuonkin voisi laskea sellaiseksi. :D

Kyllähän ihminen muuttuu ajansaatossa ja esim. miehelle voi yhtäkkiä tulla vikaa spermaan/siittiöihin. Niin ärrsyttää, kun aina vikaa haetaan naisesta ja yleensä tahaton lapsettomuuskin lyödään suoraan naisen syyksi.

Meidän esikoinen tuli yllätyksenä ja toista alettiin yrittää kun esikoinen oli alle 2-vuotias, mutta niin vaan kerkesi aikaa kulua, eikä tärppiä kuulunut. Lopulta miehen nesteet tutkittiin ja sieltä löytyi 100% hedelmöityskyvyttömät siittiöt. Siis kolmessa vuodessa miehen nesteet menneet pilalle! KÄsittämätöntä! :headwall:[/QUOTE]

Siis mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta...syön loppuelämän lääkkeitä.. öö en oo kyl vielä ikinä kuullu et se luokitellaan hedelmöityshoitoihin :O

No tuo PCO:n mahdollisuus on sitten vissiin olemassa.. Onko siinä muita oireita kuin epäsäännölliset kierrot? Onko "sukuvika"? Miten todetaan?

Kilpirauhasarvot vois olla kans hyvä käydä testaamassa kun mun siskolta löydettiin vasta kilpparin vajaatoiminta.

Mulla on nyt keskiviikkona aika gynelle niin jos samalla vähän kyselis siellä näistä asioista..

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;24328835:
No tuo PCO:n mahdollisuus on sitten vissiin olemassa.. Onko siinä muita oireita kuin epäsäännölliset kierrot? Onko "sukuvika"? Miten todetaan?

Kilpirauhasarvot vois olla kans hyvä käydä testaamassa kun mun siskolta löydettiin vasta kilpparin vajaatoiminta.

Mulla on nyt keskiviikkona aika gynelle niin jos samalla vähän kyselis siellä näistä asioista..

Huono iho, tuhruvuoto. Ei sukuvika ja todetaan gynellä ultrassa.

Yhteistyössä