Miten voi olla ettten ole kuullut!!?? (vauva itku)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap

Vieras
Mun sisko on täällä kylässä ja viime yönä hän oli laittanut mulle tekstiviestin(!?) Että tee nyt jotai tolle lapselle ku se on huutanu 2h putkeen!! :o Apua, miksi mä en ole kuullut sitä??? Ja miksi tämä mun sisko ei tullut tänne makuuhuoneeseen herättää mua kun tietää ettei mulla ole puhelimessa ääniä. Tunti tota viestiä myöhemmin kyllä heräsin kun vanhempi lapsi heräs pahaan uneen ja näin viestin! En viittinyt siskoani herättää mutta avasin vauvan oven ja makasin sängyssä enkä enää saanut unta (klo4) Oli niin paha mieli ja odotin josko se vauva heräis että pääsen lohduttamaan.

Lasten huoneet on käytävällä vastakkain ja aina jos en heti ole vauvan itkuun reagoinut esikko kyllä herää ja tulee sanomaan että vauva heräs. (HARVOIN) Eli onko se laps mahdollisesti voinut vaan herätä ja jolkotella yksinään siellä niin hiljaa että tottunut korva ei huomaa. :ashamed:
Hävettää ku toinen joutuu valvomaan vauvan takia tai siis sen takia kun mä en ole oman lapseni elämöintiin herännyt :(

No olishan se siskokin voinu käydä rauhoittelemassa. Tekstiviesti?! Voi jumalauta. Mutta olisit sä varmaan heränny jos se vaavi olis siellä oikeasti huutaniu 2h putkeen.

en jaksa uskoa että vauva ois kahta tuntia huutanut kurkkusuorana sängyssään ja et olisi kuullut...

mutta mahdollista se on että se on huutanut kaksi minuttia ja vasta sitten olet herännyt...

Alkuperäinen kirjoittaja öööö:
No olishan se siskokin voinu käydä rauhoittelemassa. Tekstiviesti?! Voi jumalauta. Mutta olisit sä varmaan heränny jos se vaavi olis siellä oikeasti huutaniu 2h putkeen.

No todellakin olisin mennyt. Ku mies on muakin herkempi heräämään eikä mieskään herännyt ettei se voinut kamalan kovaa huutaa.
Meillä on vauvan ovi kiinni mutta suora käytävä meidän makuhuoneeseen ettei sen oven pitäis ääntä juurikaan hiljentää. Ainakaan mitenkää radikaalisti ja on se ovi aina ollut kiinni. Mun sisko on 16 tiedä sit vaikuttaako ikä jotenkin... Olis voinut mut tulla herättää...

Joskus sitä on niin syvässä unessa, ettei kuule vauvan itkua. Mutta ei se siihen kuole, eikä siskosikaan. Kyllä hän olisi hyvin voinut tulla herättämään sinut tai mennä lasta rauhoittamaan, jos olisi huutanut noin kauan. Ehkä hänestä tuntui aika pidemmältä kuin se oli. Ehkä kyse oli minuuteista...

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

No todellakin olisin mennyt. Ku mies on muakin herkempi heräämään eikä mieskään herännyt ettei se voinut kamalan kovaa huutaa.
Meillä on vauvan ovi kiinni mutta suora käytävä meidän makuhuoneeseen ettei sen oven pitäis ääntä juurikaan hiljentää. Ainakaan mitenkää radikaalisti ja on se ovi aina ollut kiinni. Mun sisko on 16 tiedä sit vaikuttaako ikä jotenkin... Olis voinut mut tulla herättää...

Liekkö vauva kuule vaan hieman äännellyt nukkuessaan, mutta nuori siskosi ei ole moiseen tottunut ja hermostu kun ei saannut rauhassa nukkua.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Eli ihan teinijuttu. Siskoltasi siis. Sano ihmeessä hänelle, että JOS noin tosiaan käy, niin tule ihmeessä herättämään, mitään viestejä nyt saman asunnon sisällä lähetellä. :)

Todellakin aion sanoa. En tiedä miksi ei ole tullut herättämään ja aion ottaa siitä selvää khan tyttö tuolta herää. Voi tosiaan olla että on ollut vaan muutamista minuuteista kiinni. Toivottavasti ainakin :(

Alkuperäinen kirjoittaja entä näin:

Liekkö vauva kuule vaan hieman äännellyt nukkuessaan, mutta nuori siskosi ei ole moiseen tottunut ja hermostu kun ei saannut rauhassa nukkua.

Mä veikkaan tätä myös. Kyllä teistä vanhemmista ainakin toinen olis siihen kunnon itkuun heränny.

Alkuperäinen kirjoittaja entä näin:

Todellakin mahdollista mutta että laittaa mulle teksitviestin??? Nyt mitä enemmän miettii sitä uskomattomalta kuullostaa... Ihme että vaitetää provoksi :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Todellakin mahdollista mutta että laittaa mulle teksitviestin??? Nyt mitä enemmän miettii sitä uskomattomalta kuullostaa... Ihme että vaitetää provoksi :/
Eikö se ole se nuorten yleinen kommunikointitapa? Piti varmaan ihan tavallisena keskellä yötä naputella sulle viestiä, tai sitten oli ihan raivona, kun ei saanut nukuttua, muttei ymmärtänyt nuoruuttaan, että se herättäminen olisi se paras tapa

:)

Meidän 16-vuotiaan mielestä vauva huusi ihan koko yön, eikä hän saanut nukuttua. Tosiasia oli, että tyttö itki vaipavaihdon verran ja nukkui sitten taas. (siis vauvana ja asuimme silloin ahtaammin) =)

Taitaa se olla mut että saman katon alla? :o Kyllä se varmaan oli hieman liioteltua tää kaks tuntia mut kyllä se pelästyttää ku toinen sanoo et vauva huus kaks tuntia et "tehkää herranjumala jotain" lainaus viestistä...

Taitaa se olla mut että saman katon alla? :o Kyllä se varmaan oli hieman liioteltua tää kaks tuntia mut kyllä se pelästyttää ku toinen sanoo et vauva huus kaks tuntia et "tehkää herranjumala jotain" lainaus viestistä...

Aattele nyt toista, pitelee korviaan ja koittaa tekstata samalla :D

:laugh: :ashamed:
No tosiaan kuullostaa hieman... öö, huvittavalta. No, josko ensi yö menis paremmin ettei tytön loma mee nyt sit valvoessa...

Laittakaa itkuhälytin yöksi huoneesta toiseen niin heräät varmasti eikä vauva-raukka joudu huutamaan yksin.

Mut kannattais ennemmin kysyä siskolta noita asioita kun täältä palstalta, vai onko teillä tapana aina kommunikoida vain tälleen epäsuorasti.. Laita vaikka tekstari!

Alkuperäinen kirjoittaja Häläri:
Laittakaa itkuhälytin yöksi huoneesta toiseen niin heräät varmasti eikä vauva-raukka joudu huutamaan yksin.

Mut kannattais ennemmin kysyä siskolta noita asioita kun täältä palstalta, vai onko teillä tapana aina kommunikoida vain tälleen epäsuorasti.. Laita vaikka tekstari!

Peesi. Vauva nukkuu omassa huoneessaan ja vielä ovi kiinni?!?!

:laugh: :ashamed:
No tosiaan kuullostaa hieman... öö, huvittavalta. No, josko ensi yö menis paremmin ettei tytön loma mee nyt sit valvoessa...

Se on "kuulostaa".

tota.. aika epäkypsä sun siskos. mietin vaan,että omaa veljeäni kävin 14 vanhan yöllä lohdyuttamassa,kun oli vauva,jos meidän äiti ei herännyt jostain syystä heti tai sitten oli koirien kanssa ulkona. muutenkin hoidin paljon. ihme tapaus. täytyy moista ihmetellä

Yhteistyössä