A
Ap
Vieras
Mun sisko on täällä kylässä ja viime yönä hän oli laittanut mulle tekstiviestin(!?) Että tee nyt jotai tolle lapselle ku se on huutanu 2h putkeen!!
Apua, miksi mä en ole kuullut sitä??? Ja miksi tämä mun sisko ei tullut tänne makuuhuoneeseen herättää mua kun tietää ettei mulla ole puhelimessa ääniä. Tunti tota viestiä myöhemmin kyllä heräsin kun vanhempi lapsi heräs pahaan uneen ja näin viestin! En viittinyt siskoani herättää mutta avasin vauvan oven ja makasin sängyssä enkä enää saanut unta (klo4) Oli niin paha mieli ja odotin josko se vauva heräis että pääsen lohduttamaan.
Lasten huoneet on käytävällä vastakkain ja aina jos en heti ole vauvan itkuun reagoinut esikko kyllä herää ja tulee sanomaan että vauva heräs. (HARVOIN) Eli onko se laps mahdollisesti voinut vaan herätä ja jolkotella yksinään siellä niin hiljaa että tottunut korva ei huomaa. :ashamed:
Hävettää ku toinen joutuu valvomaan vauvan takia tai siis sen takia kun mä en ole oman lapseni elämöintiin herännyt
Lasten huoneet on käytävällä vastakkain ja aina jos en heti ole vauvan itkuun reagoinut esikko kyllä herää ja tulee sanomaan että vauva heräs. (HARVOIN) Eli onko se laps mahdollisesti voinut vaan herätä ja jolkotella yksinään siellä niin hiljaa että tottunut korva ei huomaa. :ashamed:
Hävettää ku toinen joutuu valvomaan vauvan takia tai siis sen takia kun mä en ole oman lapseni elämöintiin herännyt