miten voi olla mahdollista että nyt jo näky positiivinen:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muilla?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kauhee,ku näyttäiskin et oisin jo vaikka 12 viikolla rasknaana:D. vähänkö kiva,mut luulen että viikkoja ois ehkä vasta joku 2-4...sen testin mukaan.

Nyt en ole ihan varma, mutta se testi taitaa näyttää maksimissaan 3+ viikoiksi. Se siis laskee hedelmöityksestä viikot, eli tuo vastaisi rv5+. Mutta kyllähän tuo jo viittaisi siihen, että edelliset "menkat" ei ole olleetkaan menkat.

ai siis jos se näyttää esim sen 5+ niin oisinko ehkä ollu enemmän aikaa raskaan? väsyttää niin en älyä:Dvai miten siis...

Siis jos testissä lukee viikoiksi 3+, niin se tarkoittaa samaa kuin rv5 tai enemmän. Eli ei osaa enää sen yli tulkita viikkoja, mutta jos sulla on olettettuihin menkkoihin vielä viikko, niin eihän sen noin paljoa vielä pitäisi näyttää.

jos on kaksos raskaus niin eikö silloin saata näkyä tulokset eri tavalla. ainakin clearblue testissä lukee että monikko raskaudet saattavat antaa eri tavalla tuloksia?

Sulla on vaan ollut ovulaatio aikaisemmin, tai sitten kaksi kertaa tässä kierrossa. Joista toinen on ollut aikaisemmassa kuin tämä mikä normaalisti irtoaa. Jokanaiselle näitä sattuu sillointällöin ... Harvallapa se elimistö niin tiukkaa kaavaa näissä kuukautisasioissa noudattaa, ettei välillä poikkeaisi jollaintavoin. Itselleni on käynyt noin, mutta toiseen suuntaan.. Oli tosi säännöllinen kierto aina mukamas, mutta kun tulin raskaaksi ja testailin, niin sain positiivisen vasta 6pv oletettujen menkkojen alkamispäivän jälkeen ja ultrassakin laskettuaika siirtyi heti viikolla. Mulla ilmeisesti ovulaatio oli ollut myöhässä normaaliinnähden tai sitten olin ovuloinut kahdesti, raskaaksi tulin kuitenkin sen oman silloisen 31 päivän kierron mukaan laskettuna mitä ilmeisemmin 23/31 . Olisiko sinä aikana menkat alkaneet normaalia myöhemmin, ellen olisi ollut raskaana.. sitä ei tiedä.

mulla on kaikki kolme onnistunutta näyttäny plussan 4-7päivää ennen menkkojen alkamispäivää, mutta tämä johtuu ihan vain siitä että mulla on kierto n.32 päivää ja ovis on ollu aina kierron 11 päivä.

joo...kun mulla oli yhen laskurin mukaan ovis 20pv ...alkaen..:D niin ja me oltiin niinku 18,19,20,22 ja 23 pv sängyssä..niin oisinkohan tullu siitä sit raskaaksi? mut silti näytti niin aikaisin plussaa kun ei enne ole vaikka 3 lasta jo....

Alkuperäinen kirjoittaja väsyttää...;24120218:
joo...kun mulla oli yhen laskurin mukaan ovis 20pv ...alkaen..:D niin ja me oltiin niinku 18,19,20,22 ja 23 pv sängyssä..niin oisinkohan tullu siitä sit raskaaksi? mut silti näytti niin aikaisin plussaa kun ei enne ole vaikka 3 lasta jo....

johan tuosta 18.päivästä on jo aikaa niin hyvin näyttää plussaa jo sillon raskaus saanu alkunsa... Mulla kummassaki raskaudessa tullu vahvat viivat testiin joskus 10-11pvä oviksen jälkeen :)

Yhteistyössä