Miten voi olla mahdollista???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laulava Lomittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laulava Lomittaja

Vieras
Hain tässä taannoin toimeentulotukea,koska tili oli nollalla,laskuja pino..ja syödäkin piti..
Tehtiin laskelmat,joihin vaikutti myös MAKSAMATTOMAT elarit. Ne laskettiin mulle tuloksi,vaikka en niitä olekkaan saanu.

Tuki jäi saamatta. Ylijäämää kun piti olla.

Miksi ne laskee elarit,joita ei ole saanut tuloksi??
 
kyllä sieltä rahaa saa :) itselläni oli tulossa kymmenien tuhansien tili muutaman viikon päästä, mutta juuri sillä hetkellä ei ollut tuloja eikä rahaa, niin hyvin sai siitä huolimatta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
jos mies ei maksa elareita, heti hakemus kelaan niistä. miksi antaa odottaa? sossu on viimesijainen ja elarit pitäs tulla ennen toimeentulotukea.

Näin just. Ei sossu maksa vuokraakaan, jos ei ensin ole kelasta haettu asumistukea.
 

Yhteistyössä