L
Laulava Lomittaja
Vieras
Hain tässä taannoin toimeentulotukea,koska tili oli nollalla,laskuja pino..ja syödäkin piti..
Tehtiin laskelmat,joihin vaikutti myös MAKSAMATTOMAT elarit. Ne laskettiin mulle tuloksi,vaikka en niitä olekkaan saanu.
Tuki jäi saamatta. Ylijäämää kun piti olla.
Miksi ne laskee elarit,joita ei ole saanut tuloksi??
Tehtiin laskelmat,joihin vaikutti myös MAKSAMATTOMAT elarit. Ne laskettiin mulle tuloksi,vaikka en niitä olekkaan saanu.
Tuki jäi saamatta. Ylijäämää kun piti olla.
Miksi ne laskee elarit,joita ei ole saanut tuloksi??