miten voi olla mahollista,painonnousu raskaudessa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulla on viime viikosta paino noussu 1,7kg ja syömisistä ei voi pelkästään johtua,turvotusta on kyllä jonkun verran sormissa ja nilkoissa sekä silmissä.ja eilisestä ois sitte muka reilu kilon noussu paino..mä oon ihan kauhuissani mistä tällänen voi johtua?

Minulla taas kävi niin että ensin rv 8+ mennessä oli tullu KUUS KILOA :o Hui hitto kun säikähdin tulosta! Mutta söinkin kyllä ihan mielettömästi ja turvotusta oli alussa.
Sitte katosi ruokahalu ja rv. 11+ oli tuosta kuudesta pudonnut 2 kiloa pois.
Nyt niistä kahdesta pudonneesta on yksi tullut takaisin. Eli yhteensä tullut 5 kiloa painoa. Rv. 22+4.
Tai oikeastaan tänään menen neuvolaan ja varmaan on se toinenkin pudonnut ja pari lisääkin voinu tulla tässä vuoden vaihteessa herkutellessa ;)

Tuskin tuo vielä kovin huolestuttavaa on :)

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Minulla taas kävi niin että ensin rv 8+ mennessä oli tullu KUUS KILOA :o Hui hitto kun säikähdin tulosta! Mutta söinkin kyllä ihan mielettömästi ja turvotusta oli alussa.
Nyt niistä kahdesta pudonneesta on yksi tullut takaisin. Eli yhteensä tullut 5 kiloa painoa. Rv. 22+4.
Tai oikeastaan tänään menen neuvolaan ja varmaan on se toinenkin pudonnut ja pari lisääkin voinu tulla tässä vuoden vaihteessa herkutellessa ;)

Mulla suurinpiirtein samat viikot menossa eikä paino ole noussut vielä yhtään =)

Alkuperäinen kirjoittaja SattumanSanelema:
Kannattaahan sitä painon nousua toki seurata ja varsinkin sitä turvotusta. Tai jos alkaa päähän koskemaan vielä lisäksi niin suosittelisin pissitestissä käyntiä neuvolassa ettei vaan tule raskausmyrkytys.

no mulla on päätä särkeny kaks päivää,kävin sunnuntaina päivystyksessä korkean verenpaineen takia ja otettiin pissatesti ja verikoe ja ei ollu raskausmyrkytystä,no tänään oon menossa neuvolaan ni täytyy jutella tosta asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin no tuskin tää nyt huolestuttavaa on mutta että eilenkin söin vaan soppaa ja ruisleipää ruuaksi ne tuskin lihottaa mua kilon verran :D

Voisko sitte olla että on alkanut turvottaa kovastikin? Soita vaikka neuvolaan ja kysele että pitäiskö käydä näytillä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin no tuskin tää nyt huolestuttavaa on mutta että eilenkin söin vaan soppaa ja ruisleipää ruuaksi ne tuskin lihottaa mua kilon verran :D

Voisko sitte olla että on alkanut turvottaa kovastikin? Soita vaikka neuvolaan ja kysele että pitäiskö käydä näytillä?

juu turvotusta on tullu tässä parin päivän sisään ihan kiitettävästi.oon menossa neuvolaan tänään

Alkuperäinen kirjoittaja SattumanSanelema:

Mulla suurinpiirtein samat viikot menossa eikä paino ole noussut vielä yhtään =)

Kaikille painoa tulee niin eritavalla :)
Kahdessa ensimmäisessäkin paino kyllä nousi koko ajan mutta ei tullut kuin 9-10 kg yhteensä kummastakaan. Saas nähdä kuinka nyt käy :)

Ei minua ne kilot haittaa :)

lihominen on yksilöllistä.
kunodotin tuota meidän kuopusta laihduin raskausaikana, mutta siitä ei nostetu numeroa, koska olin jo valimmiiksi ylipainoinen. painoin lpooutaskausdesta noin 85 kiloa,kun pahimmillani olen painanut melkein 90 kiloa

Yhteistyössä