V
vieras
Vieras
mull on siis raskausdiabetes,mittasin 30min sitten,oli 6,4 nyt mittasin uudestaan ensin tuli 7,8 ja heti perään toinen mittaus 8,4.miten toi voi olla mahollista? ja tää siis ennen syöntiä mittaus
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:oho, noi on kyllä korkeita. Koska söit edellisen kerran..? Mutta noihan ei ole paasto arvoja...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä kohtiin mittaukse? Aterianjälkeisiä? Ja toi, että kaks peräkkäistä mittausta; otitko kenties samasta reiästä ja pumppasit sieltä tulemaan verta? Vaikuttaa mittaustulokseen.
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Olet ilmeisesti syönyt tukevan välipalan. JOs on reilu tunti edellisestä ateriasta, niin ei kai vielä ole uuden aterian paikka? Oletko saanut yhtään ohjeistusta ruokailuun?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä kohtiin mittaukse? Aterianjälkeisiä? Ja toi, että kaks peräkkäistä mittausta; otitko kenties samasta reiästä ja pumppasit sieltä tulemaan verta? Vaikuttaa mittaustulokseen.
en ottanu samasta reiästä,tein uuden reiän joka kerta.ja kun mun pitää aina mitata 1h ennen ruokaa ja 1h ruokailun jälkeen.toi oli siis ennen ruokailua mittaus.
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä kohtiin mittaukse? Aterianjälkeisiä? Ja toi, että kaks peräkkäistä mittausta; otitko kenties samasta reiästä ja pumppasit sieltä tulemaan verta? Vaikuttaa mittaustulokseen.
en ottanu samasta reiästä,tein uuden reiän joka kerta.ja kun mun pitää aina mitata 1h ennen ruokaa ja 1h ruokailun jälkeen.toi oli siis ennen ruokailua mittaus.
Missä on tuollainen ohjeistus :O Täällä kyllä otetaan juuri ennen ruokaa ja 1 t ruoan jälkeen. Oletkohan ymmärtänyt väärin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä kohtiin mittaukse? Aterianjälkeisiä? Ja toi, että kaks peräkkäistä mittausta; otitko kenties samasta reiästä ja pumppasit sieltä tulemaan verta? Vaikuttaa mittaustulokseen.
Missä on tuollainen ohjeistus :O Täällä kyllä otetaan juuri ennen ruokaa ja 1 t ruoan jälkeen. Oletkohan ymmärtänyt väärin?
en,mulla on ihan lappu jossa lukee että päivän aikana mitataan 6 kertaa,ja aina tunti ennen ruokailua ja tunti ruokailun jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä kohtiin mittaukse? Aterianjälkeisiä? Ja toi, että kaks peräkkäistä mittausta; otitko kenties samasta reiästä ja pumppasit sieltä tulemaan verta? Vaikuttaa mittaustulokseen.
en,mulla on ihan lappu jossa lukee että päivän aikana mitataan 6 kertaa,ja aina tunti ennen ruokailua ja tunti ruokailun jälkeen.
tuntuu hassulta kun ajattelee, että mittaus tunti ennen ruokailua. Jos syöt klo 9 aamupalan ja klo 11 lounaan niin molemiin ennen ja jälkeen ruokailun mittaukset saa tehdä samaan aikaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:tavat vaihtelee..
miun mitaukset.. aamulla ylösnoustua ja 1.5h ruokailun jälkeen..juuri ennen lounasta ja 1.5 jälkeen ja sama päivällisen kohdalla iltapalalla..
ja miun välipala paperissa lukee puolikas hedelmä jos tarvetta..
jos tunnin välein melkein mittaa niin on eroja.. ja joka sormellakin antaa eri tuloksen..ja sitten vielä sekin että kantsii labrassa käydä tarkistuttamassa mittari.. miullakin heitti hiukan oma mittaus labran arvoista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä kohtiin mittaukse? Aterianjälkeisiä? Ja toi, että kaks peräkkäistä mittausta; otitko kenties samasta reiästä ja pumppasit sieltä tulemaan verta? Vaikuttaa mittaustulokseen.
tuntuu hassulta kun ajattelee, että mittaus tunti ennen ruokailua. Jos syöt klo 9 aamupalan ja klo 11 lounaan niin molemiin ennen ja jälkeen ruokailun mittaukset saa tehdä samaan aikaan...
no näinhän se menee,ja sen takia onki aina kauhee sumpliminen että miten syö ja milloin ku koko ajan pitää mittailla.