Miten voi olla näin pinna kireellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 39
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 39

Vieras
Lapset kitisee, vettä sataa, koirat pyörii jaloissa, ja masukki vaan kiusaa ja kiduttaa! Ois pitäny jo eilen tietää tän päivän fiilis, kun eilen oli niin hyvä olla...

Miten voi tunteet mennä niin laidasta laitaan?

No ei nyt varmaan masennusta sentään..
Joskus vaan vituttaa ja todennäköisyys kasvaa jos ulkona sataa ja porukka nysvää neljän seinän sisällä.
Marssitat miehen kuraleikkeihin lasten ja koirien kanssa. Sinä voit loppuraskauteen vedoten jäädä kuuntelemaan hiljaisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
No ei nyt varmaan masennusta sentään..
Joskus vaan vituttaa ja todennäköisyys kasvaa jos ulkona sataa ja porukka nysvää neljän seinän sisällä.
Marssitat miehen kuraleikkeihin lasten ja koirien kanssa. Sinä voit loppuraskauteen vedoten jäädä kuuntelemaan hiljaisuutta.

Ois niin ihanaa, mutta ikävä kyllä mies on töissä... Harkitsin jo itse lähteväni kuraleikkeihin, sais lapset purattua energiaa, mutta kun joka paikka särkee, huono olo jne. Ei vaan jaksa/ kykene...

Kohta ruoan laittoon ja kuopus maate. Isompi saa vaikka katsoa filmiä...

olin näppäilemässä, että pms, kun huomasin, että oletkin raskaana.. Saat tytön, jos pinna on kireellä. Mulla oli poikia odottaessa tyyni ja rauhallinen olo, mutta tyttöjä odottaessa pinna oli kireellä koko ajan. Ja voihan se olla, että synnytys lähestyy ja oot siksi hermona. Tsemppiä sulle!

On se vaan upeeta kun lapset on tehty jo ajat sitten ja ovat jo sen verran isoja ettei tartte perään katsella. Hermot on kunnossa ja elämä on mallillaan. :)

Voi olla sen merkki et lähdet tänään/huomenna synnyttään. Mulla oli viidennen kans just sama. Oli lauantain ja olin koko päivän ihan tolkuttoman pahalla päällä. Alku illasta sit lähdettiin synnyttään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi olla sen merkki et lähdet tänään/huomenna synnyttään. Mulla oli viidennen kans just sama. Oli lauantain ja olin koko päivän ihan tolkuttoman pahalla päällä. Alku illasta sit lähdettiin synnyttään.

Toivotaan näin... helpottais toisaalta, kun pääsis vähän liikkeelle eri tavalla. Eikä isommatkaan enää stressais, koska äiti joutuu sairaalaan. Se on niille tällä hetkellä takaraivossa ja varmaan siksikin kiukkuavat.