Miten voi säilyä rinnat tuollaisina, kun on noin hoikassa kunnossa ja treenaa? Kuva.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nii tuota, onks se joku itsestään selvyys että rinnat rupsahtaa kun saa lapsen? Voi hyvänen aika, itsellä 3 ja kaikkia olen imettänyt ja silti on terhakat, voi harmi. Ja ei nuo kylläkään näytä automaattisesti silareilta. Kateus se on mikä täällä kukkii, kun ei vaan mene jakeluun että jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa siihen miltä oma kroppa näyttää, kukaan ei tee sitä puolestasi ;)

[QUOTE="Aikaa";28408276]Nii tuota, onks se joku itsestään selvyys että rinnat rupsahtaa kun saa lapsen? Voi hyvänen aika, itsellä 3 ja kaikkia olen imettänyt ja silti on terhakat, voi harmi. Ja ei nuo kylläkään näytä automaattisesti silareilta. Kateus se on mikä täällä kukkii, kun ei vaan mene jakeluun että jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa siihen miltä oma kroppa näyttää, kukaan ei tee sitä puolestasi ;)[/QUOTE]

Niin tai miksi se on niin vaikeaa hyväksyä että nallekarkit ei mene tasan? Toisilla ihan oikeesti käy parempi tuuri, niillä on paremmat geenit, paremmat lähtökohdat, parempi palautuminen, parempi ihan mikä vaan. Eikä sille vaan voi mitään vaikka epäreilulta se saattaa tuntuakin. Kyllä mä olen hirmusen kateellinen naisille joilla rinnat ei mennyt pilalle raskauden takia, mulla kun meni. Mutta samalla hyväksyn täysin sen että shit happens, mulle kävi näin toisille toisella tavalla ja that's it. En mä ala tekosyitä keksimään tai jotain muuta selitystä sepittämään. Elämä on.

Yhteistyössä