S
seonpakkovaihtaa!
Vieras
Tartteeko siihen montakin syytä sille vaihdolle? Mulla on ollut viime keväästä lähtien sama terapeutti. Eka sillä oli yks tietty työpari, mut sit se rupes jokaiselle tapaamiskerralle vaihtamaan työparia. Tähän mennessä niitä on ollut 6. Vaikka on puhuttu siitä että pitäs saada luottamusta ym... Ja muutama muu ihminen arvostellut tuota erittäin törkeäksi käytökseksi kun joka kerta tulee uuden ihmisen kanssa tapaamiselle. Mä en voi sietää sitä terapeuttia enää yhtään. Eka sen vaihtaminen piti onnistua, mut sit ne sanokin että "olis hyvä jos sun asioissa olis ne tietyt ihmiset jne." Eli ei onnistunut. Mä en voi puhua mistään asioista sillon kun se sietämätön terapeutti on tapaamisessa mukana. Ne terapeutit työskentelee pareittain, toinen on sellanen joka tajuaa asioita, tää sietämätön eukko onkin sit ihan toista maata. Esim kun kerroin niille eräästä uhkausjutusta, ni josta oltiin yhteydessä poliisiin pariinkin otteeseen, ni tää sietämätön vaan sano että "tepä ootte poliiseihin useinkin yhteydessä. Normaalisti ihmiset ei ole poliiseihin useinkaan yhteydessä." No aivan varmasti ollaan poliisiin yhteydessä tappouhkaus-jutusta!! Mä en haluu jatkaa tota terapiaa jos tota sietämätöntä akkaa ei saa vaihdettua. Ei kuitenkaan jaksais sen takia lopettaa koko juttua koska on tosta jotain apuakin sillon kun nään niitä kahta muuta, eli sillon ku se sietämätön ei oo mukana. Nyt onneks pari seur.sovittua kertaa sillei että se sietämätön ei ole mukana. Voi jopa puhuakin asioista jotka ahdistaa ilman että se eukko rupee pätemään.
Se sietämätön terapeutti kun kuvittelee saavansa itse määrittää sen mikä asia saa aiheuttaa ahdistusta ja mikä ei. Terveyteen liittyvä juttu -ei voi olla- ainoa ahdistuksen aiheuttaja. Ei vaan voi koska -kaikentietävä terapeutti- niin sanoo.
Ja kenelle se siitä 'halusta vaihtaa terapeutti' pitää sanoa? Hoitavalle lääkärille? Terapeutille itselleen on jo sanottu, eikä tuottanut tulosta.
Se sietämätön terapeutti kun kuvittelee saavansa itse määrittää sen mikä asia saa aiheuttaa ahdistusta ja mikä ei. Terveyteen liittyvä juttu -ei voi olla- ainoa ahdistuksen aiheuttaja. Ei vaan voi koska -kaikentietävä terapeutti- niin sanoo.
Ja kenelle se siitä 'halusta vaihtaa terapeutti' pitää sanoa? Hoitavalle lääkärille? Terapeutille itselleen on jo sanottu, eikä tuottanut tulosta.