Miten voi yhdestä autokyydistä nousta kamala kohu, melkein tappelu siitä kuka meidät kuskaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"shihtzu"

Vieras
Olen huomenna menossa käymään exän isovanhempien mökillä ja olen sopinut ,että exän sisko hakee meidän, siis minut ja pojan. No tänään sitten exän äiti sai kuulemma kamalan draamakohtauksen, kun hänen olisi pitänyt minut kuskata, koska hänen kautta oli kutsukin laitettu ja toivotettu meidät tervetulleeksi sinne mökille.

Eikö se nyt ole ihan yksi ja sama kuka meidät sinne kuskaa, itse olen ainakin olettanut, että sinne myös exän äiti tulee silloin ja toisekseen mä kyllä mieluummin menen exän siskon kyydissä, kun sen kanssa mulla on enemmän juteltavaa.

[QUOTE="Milja";21956198]No mikset mene omalla kyydillä. Mä en jaksa ymmärtää tota toisten kyydittävä olemista.[/QUOTE]

No millä menisin, kun mulla ei vielä ajokorttia ole, inssi vasta ensi perjantaina.

Mä en jaksa ymmärtää koko mäkkeilyä, miksi ette mene hotelliin ja viihdy siellä, soita sille anopilles ja sano että kustantaa hotelli reissun täydellä ylläpidolla kun haluaa jotain tarjota.

Mä en jaksa ymmärtää koko mäkkeilyä, miksi ette mene hotelliin ja viihdy siellä, soita sille anopilles ja sano että kustantaa hotelli reissun täydellä ylläpidolla kun haluaa jotain tarjota.

Siis sinne mökille tulee exän isovanhemmat ja exän täti perheineen ja mennään vaan niitä moikkaamaan ja tullaan sitten iltapäivällä takaisin kotiin, eli ihan kyläilyreissu on vaan. Meidän on mentävä sinne, kun exän tädin mies ja yksi lapsista ei voi tulla meille koira-allergian vuoksi.

Jos se isoäiti pelkää, että sinä ja tyttärensä juoruilette sopimattomia automatkan aikana ;)

Ihmisillä on outoja syitä saada hepuli, ole kuin et tietäisikään koko ongelmasta.

[QUOTE="hankey";21956283]Jos se isoäiti pelkää, että sinä ja tyttärensä juoruilette sopimattomia automatkan aikana ;)

Ihmisillä on outoja syitä saada hepuli, ole kuin et tietäisikään koko ongelmasta.[/QUOTE]

Joo en minä ajattele koko asiaa, huvittaa vaan vähän, että mitä väliä, kun matkaakin on vain noin puoli tuntia sinne mökille :)
Tosin kyllä se tietää varmaan mitä me juoruillaan, kun exän sisko ei oikein veljeään voi sietää ja heidän äitinsä tietää kyllä asioista :)

Yhteistyössä