miten voi ystävä muuttua niin sinisilmäiseksi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asiahan ei mulle kuulu..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asiahan ei mulle kuulu..

Vieras
mun ystävä on seurustellut ehkä pari kuukautta sellasen miehen kanssa joka asuu toisella paikkakunnalla.
tapasin tän miehen ekan kerran joskus muutama viikko sitten ja mulla vaan nousi karvat pystyyn. sulavakäytöksinen, ihan komea mies, mutta sen jutut.... siinä meillä ladies and gentlemen on piilovittuilun ja kuittailun mestari! :O

eilen sitten istuttiin iltaa ja taivas mitä vihjailua, kuittailua, ilkeilyä, piilovittuilua sellaseen hurmaavaan hymyyn piilotettuna... en osaa selittää, mutta jotenkin karmiva tyyppi, selkeet merkit et on tosi mustasukkanen kun alko naama hymyssä piilokuittaileen jostain miehistä jotka oli kotiinkuljettanu tälle mun ystävälle sohvat :O

tiätteks kun se tunne vaan tulee, en osaa selittää... ja mun ystävähän on aivan in love.... mä sanoin sille suoraan eilen, että hlökoht olisin vetäny herneet nenään siitä ja siitä lohkasusta, mut toinen vaan rakastuneena nauraa et semmonen se on....

mua oikeesti karmii toverit! sen kaverin katsekin on sellanen psyko... :ashamed:

valitettvasti rakastunut ihminen on sokea. Usein nuo ensivaikutelmat osoittautuvat oikeiksi. Mulle on kanssa käynyt niin, että kaverin seurustelukumppani aiheutti meikäläisessä vilunväreitä (negatiivisessa mielessä). Kaveri vaan oli ah niin rakastunut. No, mies oli loppujen lopuksi niin mätä kuin olin ajatellutkin. Varoitin kaveriani alussa, mutta eihän se uskonut. Suuttui vaan mulle :(

No, toivottavasti olet väärässä tai ainakin että se mies ei oikeasti ole mikään sairaalloisen mustasukkainen, väkivaltainen ja alistava kusipää. Aika näyttää. Jos on, ole ystäväsi tukena ja kehota lopettamaan suhde.

Hän on rakastunut eikä hahmota maailmaa selkeästi. Niin käy aika usein kun rakastuu, ehkä se on joku kummallinen suvunjatkamisen varmistamiseen liittyvä juttu että vasta myöhemmin, raskaana tai lasten kanssa, näkee millaisen puolison on sattunut saamaan.

Juuri tästä syystä on melkoista onnen kauppaa tulla raskaaksi ennen kuin oikeasti tietää millaisen ihmisen kanssa on tekemisissä.

Yhteistyössä