miten voikaan tulla paha mieli...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja appi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

appi

Vieras
tiedättekö, yritimme lasta 10v, sitten saimme ihanan lapsen ihan luomuna, synnytys oli hurja, päätyi sektioon,
ja kaikki sen jälkeen...
Työkaveri töissä on alkanut koko ajan toistamaan että eiköhän minunkin olisi aika toinen lapsi HANKKIA...
mä olen niin nätisti sille sanonut että koska edellinen kerta meni kuten meni ja pelko et vauvalle käy jotain on ylivoimainen, meille ei tule toista lastqa ja enkä tiedä olisiko mahdollista, tärppäisikö, en ole kertonut lapsettomuudesta, mutta olen sanonut etten enää halua puhua kyseisestä asiasta, mut se tinkaa aina vaan...
mua sattuu, kun joutuu sitä asiaa puimaan....mitä mä teen sen työkaverin kanssa.....

Sano, että hankkii itse vauvan ja lopettaa puheensa. No eikö sitä voi ihan kovastikin sanoa, että turha asiasta on yleensäkään puhua. Kummallinen työkaveri -haluaa päästä sinusta eroon vai mistä ihmeestä voi olla kyse..

alat itse ehdotella hänelle asioita. Eiköhän sinun olisi aika ottaa rasvaimu / kasvojen kohotus / henkisen valaistumisen kurssi tms?

Tai sitten katsot syvälle silmiin ja sanot hitaasti: minun lapsiasiani eivät kuulu sinulle. JOka kerta kun yrittää palata asiaan toistat hitaasti uudelleen. Jospa joskus menisi perille.

Tai sitten ei jos noin törppö on.

Alkuperäinen kirjoittaja jospa:
alat itse ehdotella hänelle asioita. Eiköhän sinun olisi aika ottaa rasvaimu / kasvojen kohotus / henkisen valaistumisen kurssi tms?

Tai sitten katsot syvälle silmiin ja sanot hitaasti: minun lapsiasiani eivät kuulu sinulle. JOka kerta kun yrittää palata asiaan toistat hitaasti uudelleen. Jospa joskus menisi perille.

Tai sitten ei jos noin törppö on.

Kannatetaan! Hittooko se muille kuuluu. Koskaan ei tiedä mitä siellä takana on ja kuinka kipeita asioita...

Yhteistyössä