Voiko raskausoireet alkaa jo näin aikaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siis apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siis apua

Vieras
Siis nyt minulla joku kiertopäivä 24/28 viikon jo rinnat käyttäytynyt ihan ihmeellisesti. Siis ensin ne tuli todella kosketusaroiksi ja kipeiksi,sitten niitä alkoi kihelmöimään oudosti ja nyt pari päivää tuntunut niinku järkyttävä paine ihan kuin silloin kun maito nousee rintoihin:0 mulla ei oo koskaan ovulaatiosta tai menkoista rinnat kipeet tms. Olen ollut viimeksi 8 v sitten raskaana joten en enää muista näitä oireita.. Ja joku ihme flunssa iski puskista viikko sitten, palelee aivan hulluna koko ajan kuin olisi kuume nousemassa jo monta päivää mutta en ole kuumeessa ollut ja muutenkaan oo koskaan kipeä. Mutta mitä ihmettä voiko nää oireet tulla jo näin aikaisin jos olen raskaana? Tuntuu että tissit räjähtää.

enpä tiedä, itselle tänään 37 kirtopäivä, edellisestä perjantaista asti vatsa ollut toisinaan löysä, hyvin löysä. menkkamaisia oireita (kipua alaselällä vähän, mahan ajoittaista turvotusta ja yleinen vitutus).

Testin olen tehnyt, mutta vain viivanpaikan sain.

Mitä sanotte, teenkö aamupissasta testin?

arvaan että kiertoni jotain 32 päivää. jos olen nyt raskaana, niin se on sitten ekasta normikierrosta tullut, yrittämättä :)

tuli just sama oire, toi et paleli ihan hulluna niinku kuume ois. molemmat raskaudet oon siitä arvannu jo ennen menkkojen alkua. toiset kai vaan voi tulla tosi kierron alussaki raskaaks!

Voi. Minulla myös rintojen arkuus oli ihan ensimmäinen raskausoire, ja se ilmaantui jo muutamaa päivää ennen positiivisen raskaustestin tekemistä (testin tein 23. kiertopäivänä).

Yhteistyössä