V
vituttaa
Vieras
Olen seitsemänkuisen yh ja ainut jolta saan apua lapsenhoitoon on mun äiti. Hän on vaan hirveän hallitseva ja sivaltaa vähän väliä ilkeitä kommentteja. Juuri sain taas kuulla onko vaippaa edes vaihdettu kun kitisi (olin just vaihtanut), etkö sä saanu sitä muka syömään (yritin mutta itki ja laitoin ruuan pois). Kuinka ollakaan tietysti mun äiti sai lapsen syömään kun heilutteli leluja nenän edessä. Sitten sanoo ettei ole tervettä kulkea iltapäivällä yöpaidassa (musta on joskus mukava olla yökkärissä kotona). Sitten kun lapsi vähän kitisee niin sanoo ettei hyvin hoidettu lapsi itke. Herranjumala, sen aikaa istui lattialla että itse söin ja sen jälkeen laitoin nukkumaan. Rupesin itse itkemään ja äidin mielestä mä olen hoitoa vailla. Sanoin sille että miksi se on niin vittumainen ja itse kaikessa niin täydellinen, niin sanoi että mulla on kuulemma piru sydämen paikalla. Kyllä tuli paha mieli. Olis tehnyt mieli lyödä. Ja ulkopuolista apua lapsenhoitoon en voi ottaa, koska se olisi hirveä häpeä ja loukkaus häntä kohtaan. Että näin.