Miten voikin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaana

Vieras
...olla näin epäonnistunut olo. Olen pitkään kärsinyt vaikeasta masennuksesta+ kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä ja tänään olen taas lähdössä sairaalaan lepäämään ja keräämään voimia. Ja nyt pitäis jo pikkuhiljaa ruveta saamaan tuota lääkitystäkin kohdalleen.

Tuntuu vaan että ei musta ole mihinkään, en jaksa edes oman lapseni kanssa olla. En jaksa tehdä mitään muuta kun maata sohvalla. Mietin joka päivä että parempi olis kaikille jos mua ei enää olisi.

Tunnen huono omaatuntoa siitä että joudun pyytämään lapsen isää hoitamaan lasta sen aikaa kun olen sairaalassa, joka voi siis olla viikkoja / kuukausia.

Mä olen vaan ihan loppu...

(Anteeksi purkaus)

No ei olisi varmaankaan parempi esim. omalle lapsellesi, jos sua ei enää olisi. Ja kun oot riittävän kauan siellä sairaalassa ja saat levättyä ja lääkityksen kohdilleen, niin jaksat taas paremmin ja olet varmasti paras äiti lapsellesi. Miten vanha lapsi sulla on?

Tsemppihalaukset sulle!:)

Alkuperäinen kirjoittaja harmailija myös:
No ei olisi varmaankaan parempi esim. omalle lapsellesi, jos sua ei enää olisi. Ja kun oot riittävän kauan siellä sairaalassa ja saat levättyä ja lääkityksen kohdilleen, niin jaksat taas paremmin ja olet varmasti paras äiti lapsellesi. Miten vanha lapsi sulla on?

Tsemppihalaukset sulle!:)

Lapsi on n.5v. ja tosiaan olen aikasemminkin ollut siellä sairaalassa. Tänään on tytön kanssa puhuttu paljon siitä että äiti menee taas sairaalaan ja isi tulee sua hoitamaan..

Yhteistyössä