miten voin tehdä itseäni tykö miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jane frutti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mennä enää pidemmälle, menee härskiksi=D

Nuo työpaikkaromanssit on tosiaan aina miettimisen arvoisia. Noh, ei minusta ihastumisesta voi ihmistä mitenkään..pitää "naurettavana" tms. Sehän on ihan normaalia. Mitä jos vaan kysyt, että lähekkö kaljalle tai jotain siis mitä tahansa? Siis jotain semmosta kevyempää, ei kovin pitkäkestoista aluksi?

Mulla oli kans samantyylinen tilanne... Yritin tervehtiä ja hymyillä, mut mieskin oli hieman arka, no kerran sitten rohkenin ja laitoin hälle tekstiviestin ja siitähän se sit lähti... =) Ollaan oltu pian 7v yhdessä, joista 6v aviossa. Jälkeen päin kyselin, että tajusitko nä ees, että olen kiinnostunut?? No jotain oli epäillyt... =)

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Ei mennä enää pidemmälle, menee härskiksi=D

Nuo työpaikkaromanssit on tosiaan aina miettimisen arvoisia. Noh, ei minusta ihastumisesta voi ihmistä mitenkään..pitää "naurettavana" tms. Sehän on ihan normaalia. Mitä jos vaan kysyt, että lähekkö kaljalle tai jotain siis mitä tahansa? Siis jotain semmosta kevyempää, ei kovin pitkäkestoista aluksi?

ei mies mun työkaveri ole vaan asiakas.

Alkuperäinen kirjoittaja =):
Mulla oli kans samantyylinen tilanne... Yritin tervehtiä ja hymyillä, mut mieskin oli hieman arka, no kerran sitten rohkenin ja laitoin hälle tekstiviestin ja siitähän se sit lähti... =) Ollaan oltu pian 7v yhdessä, joista 6v aviossa. Jälkeen päin kyselin, että tajusitko nä ees, että olen kiinnostunut?? No jotain oli epäillyt... =)

voi kun kiva juttu. :) mulla on siitä miehestä sellainen tuntu että voisi olla kiinnostunut mutta sitten taas ajattelen kuvittelevani asian. äh. mä olen aivan typerä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

voi kun kiva juttu. :) mulla on siitä miehestä sellainen tuntu että voisi olla kiinnostunut mutta sitten taas ajattelen kuvittelevani asian. äh. mä olen aivan typerä.

typerä - et suinkaan.
mäkin kuvittelen että sä voisit olla kiinnostunut.
saahan sit kuvitellakin, mutta ei tässä nyt pelkän kuvitelmien asteelle jäädä - kumpikaan - eihän?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No et oo ollenkaan typerä! Niin minäkin uskoin ja luulin kuvittelevani ja keksiväni päässä monenmoista "silmänvilkausta" ym. vastaavaa. Itse pelkäsin aivan silmittömästi sen viestin jälkeen... varmaan tunnin arvoin lähetänkö vai en. Mut eipä sitä mitään taida saadakaan, jollei tohdi yrittää!! Mieheni vastasi aika pian viestiin, onneksi, muuten olisin varmaan seonnut kokonaan! =) Ajattelinkin, että jos vastausta ei kuulu, niin en enää kuuna päivänä ilkeä olla samassa paikassa samaan aikaan. Hui, kutkuttaa vieläkin.... =) Tapasin siis miehen hänen työpaikallaan, jossa asiakkaana kävin.

Yhteistyössä