R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Ei mennä enää pidemmälle, menee härskiksi=D
Nuo työpaikkaromanssit on tosiaan aina miettimisen arvoisia. Noh, ei minusta ihastumisesta voi ihmistä mitenkään..pitää "naurettavana" tms. Sehän on ihan normaalia. Mitä jos vaan kysyt, että lähekkö kaljalle tai jotain siis mitä tahansa? Siis jotain semmosta kevyempää, ei kovin pitkäkestoista aluksi?
Alkuperäinen kirjoittaja =):Mulla oli kans samantyylinen tilanne... Yritin tervehtiä ja hymyillä, mut mieskin oli hieman arka, no kerran sitten rohkenin ja laitoin hälle tekstiviestin ja siitähän se sit lähti... =) Ollaan oltu pian 7v yhdessä, joista 6v aviossa. Jälkeen päin kyselin, että tajusitko nä ees, että olen kiinnostunut?? No jotain oli epäillyt... =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja =):Mulla oli kans samantyylinen tilanne... Yritin tervehtiä ja hymyillä, mut mieskin oli hieman arka, no kerran sitten rohkenin ja laitoin hälle tekstiviestin ja siitähän se sit lähti... =) Ollaan oltu pian 7v yhdessä, joista 6v aviossa. Jälkeen päin kyselin, että tajusitko nä ees, että olen kiinnostunut?? No jotain oli epäillyt... =)
voi kun kiva juttu.mulla on siitä miehestä sellainen tuntu että voisi olla kiinnostunut mutta sitten taas ajattelen kuvittelevani asian. äh. mä olen aivan typerä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja =):Mulla oli kans samantyylinen tilanne... Yritin tervehtiä ja hymyillä, mut mieskin oli hieman arka, no kerran sitten rohkenin ja laitoin hälle tekstiviestin ja siitähän se sit lähti... =) Ollaan oltu pian 7v yhdessä, joista 6v aviossa. Jälkeen päin kyselin, että tajusitko nä ees, että olen kiinnostunut?? No jotain oli epäillyt... =)
voi kun kiva juttu.mulla on siitä miehestä sellainen tuntu että voisi olla kiinnostunut mutta sitten taas ajattelen kuvittelevani asian. äh. mä olen aivan typerä.