miten vois vaikuttaa asioihin kun lapsi vierailee isällään...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nättitähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nättitähti

Aktiivinen jäsen
14.08.2007
4 291
0
36
oli pakollisella isävierailulla ja silloin ne majailee isänsä vanhemmilla. olivat antaneet tytön leikkiä saksilla yksin! onneksi sormet säästyi,mutta tukka meni. siistiksi ei sitä saa edes parturissa,jos lyhentää 15cm niin näyttää ehkä vähemmän kamalalta. tää oli jo toinen kerta kun saksilla oli leikkinyt ilman valvontaa siellä,viimeksi meni vaan otsatukkaa.

miten ihmeessä saan asiat perilleasti? samoista asioista oon sanonut sata kertaa,esim. ei saa käyttää saksia yksin,ei juo tuttipullosta enää mitään,ei tarvi vaippaa kun öisin,autossa pitää käyttää turvaistuinta.. tyttö on 3,5v.

mä oon aina ihan paniikissa kotona kun tyttö on siellä. estää en voi sinne menoa,mutta miten ihmeessä saa noi asiat jakeluun? lapsen isä on ihan yhtä uuno kun vanhempansakin. oon kokeillu hyvällä ja pahalla. isä ei suostu lastenvaljovajalle..oon koittanu vuoden..

Miten niin mies ei suostu lastenvalvojalle???
Varaat ajan, ne lähettää miehelle kutsun, sinä meet paikalle. Jos ei mies ilmesty, seuraava askel.

Et sä yksin tuollaiselle mitään voi, tarviit mustaa valkoisella.
Kuten esim turvaistuimen käytöstä ym... Ja nimenomaan yhteisistä sopimuksista ja säännöistä.

meillä on ollut aika valvojalle,mutta ei ne voi tehdä mitään kun siellä yksin olen. ne vaan sanoo että molemmat paikalle.
turvaistuinta pitää käyttää ihan lainkin mukaan.
kaipa varaan ajan ja kuuntelen taas ukolta haukkuja kun oon niin tyhmä eikä se silti tuu paikalle koska se on turhaa.

meillä on yheishuoltajuus ja lapsi tarvitsee kyllä bioisääkin vaikka isäpuolena onkin hyvä mies. mä en voi kieltää ihan ominpäin lasta tapaamasta isäänsä. eikä kukaan valvoja päätä asiaa pelkästään mun puheenperusteella niin ettei lapsi tapaisi isäänsä. vaikka olen lapsen äiti niin yhtä tärkeä on se isä vaikka onkin tuollainen idiootti.
ois kiva kuulla jonkun samankokeneen juttuja. maanantaina soitan lastenvalvojalle. tää viimesin selvis vasta tänään illalla ni en voinu asialle tehdä mitään. on varmaan paljon mistä mulle ei kerrota,mutta pääsääntöisesti mun pyyntöjä tai käskyjä ei siellä kunnioiteta.

eipä viimeks paljoo sanonu. mutta joo,tässä viikonlopunaikana keskustelen sen kans ja ilmotan että varaan ajan valvojalle. tosin kun se jättää tyttöö vanhemmilleen jotka on n.70v ni miten sen saa loppuun? että tästä onkin päänvaivaa.

Yhteistyössä