MITEN VOISIN TIEDUSTELLA "IHASTUKSELTA" MAHDOLLISUUKSIANI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaikea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaikea

Vieras
Siis tietää kyllä että olen kiinnostunut. Olen sen sanonut suoraan, kuten miehille yleensä tarvitsee sanoa :D Ja kyllä hänkin tuntuu olevan minusta kiinnostunut, vaikkei ole samalla lailla rautalangasta sitä mulle vääntänyt.

Olemme kuitenkin vielä alussa juttumme kanssa ja lähinnä sellaisella "kaveriasteella", välillä melko rivoja tai flirttailevia viestejä lähetellään, mutta silti ei olla ihan siinä vaiheessa, että "yhdessä ollaan".

Miten mä voisin tiedustella SÄIKÄYTTÄMÄTTÄ tätä miestä, että haluaako mun kanssa mitään myöhemminkään vai onko tää vaan tällaista iisiä hauskanpitoa? Noin suoraan en viitsisi kysyä, sillä en halua alkaa vakavaksi ja pelästyttää miestä.

Ja on kyllä sanonut, että "sun kanssa voisi olla mielenkiintoista seurustella", mutta siinäpä se kaikki, mikä vihjaisi vähääkään mihinkään vakavaan ja tuokin tuollai tuosta vaan heitettynä ehkä ilman suurempia tarkoitusperiä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Ja mä en saa edes kerrottua miehelle, että mua kiinnostaa... :ashamed:

Miksi et? Ethän sinä siinä mitään menetä, päinvastoin. Sitä paitsi parempi katua sitä minkä teki, kuin sitä minkä jätti tekemättä. Go girl!

Alkuperäinen kirjoittaja Minä Äiti:
Minusta sinun kannattaa edetä hitaasti. Ei hyökkäämällä. Pyydä mies vaikka kylään tai leffaan. Jutelkaa ja tunnustelkaa vielä.

Niin, periaatteessa olen samaa mieltä, mutta en jaksaisi enää tunnustella ja odotella. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Vaikea:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Ja mä en saa edes kerrottua miehelle, että mua kiinnostaa... :ashamed:

Miksi et? Ethän sinä siinä mitään menetä, päinvastoin. Sitä paitsi parempi katua sitä minkä teki, kuin sitä minkä jätti tekemättä. Go girl!

Pelkään vain mokaavani itteni :snotty: :ashamed:

Hoi naiset, älkääpä turhia viivytelkö ja pelätkö itsenne nolaamista!
Arvatkaapa harmittaako myöhemmin, kun ei kertonutkaan tunteistaan toiselle... Kun ei tiedä mitä olis voinu tulla...

voi kyllä se oli vaikeeta sanoa sillo aikoinaan että oli kiinnostunu.varsinkin ku piti ottaa selvää tunteeko tyyppi samoin.

mä sanoisin että antaa tyypin itse ottaa asia puheeksi. sen parempaa neuvoa en osaa antaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Vaikea:
Hoi naiset, älkääpä turhia viivytelkö ja pelätkö itsenne nolaamista!
Arvatkaapa harmittaako myöhemmin, kun ei kertonutkaan tunteistaan toiselle... Kun ei tiedä mitä olis voinu tulla...

No kattoo nyt mitä tässä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Pitää tutkailla kiinnostaako sitä miestä lainkaan.

Yhteistyössä