Miten yh tapailee miehiä, etenkin kun on pieniä lapsia, vai pitääkö tässä tyytyä olemaan yksin seuraavat vuodet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Miksi menit tekemään lapsen miehelle, jonka kanssa meni niin huonosti että ero tuli samantien? Niin makaa kuin petaa :/ (Ja tässä tapauksessa ehkä ei sitten ihan heti uudestaan makaakaan)

No minä en voi sille mitään, että miehelle iski jokin ikäkriisi ja se otti ja lähti, kun olin jo raskaana. Löysipä samantien uuden naisenkin, jolla ei niitä lapsia ole ja joka voi sen kanssa mennä ja pitää hauskaa.

Unohdan äskeisen saarnani.

Mutta taitaa olla aika tuore tapaus tuo miehesi suhde. Eihän sitä tiedä, mitä tapahtuu kun nainen kyllästyy uuteen leluunsa ja mies huomaa ettei ole yhtään nuorentunut. Saattaa alkaa vaikka se isyyskin kiinnostaa.

reilu 3 kuukautta taitaa olla suhdetta takana, alkoi siis oikeastaan heti kun mies erosta ilmoitti. Mies tällä hetkellä tapailee esikoista tässä meillä silloin kun sille itselle sopii.

Toivottavasti löydät lapsirakkaan miehen jostakin ja mies sopeutuu viettämään aikaa sinun ja lasten kanssa. Sitten olisi järkevin, että mies käy sinulla ilta/yökylässä, kun lapset nukkuvat. Niin saatte rauhassa kahdenkeskistä aikaa.

Älä ap välitä! Mulla kaks pientä lasta ja erosin miehestäni kun odotin kuopusta. Mä olen kuopuksen syntymän jälkeen treffannut muutaman miehen suomi24-treffien kautta. Mutta en tuntenut kipinöitä, joten ne jäi lyhyeen. Helpompi niin. En mä oikeastaan tiedä kaipaanko mä ketään. Mulla on lapset ja parhaalta tuntuu keskittyä nyt niihin. Tuntuu että uusi parisuhde ois vaan taakka, mies riesana.

Mulla ei oo kuin 1 lapsi ja olen totaali-yh. Ei mummoja lähellä ja vain yksi muu sukulainen täällä. lähellä. Mutta olen itse luonut omaa verkostoa, toisista yh:istä ja muista tutuista. Ja otan heidän lapsia hoitoon, että pääsevät asioille ja joskus viihteellekin. Vastavuoroisesti hekin ottavat mun lasta.

Itse ehdottelin muutamalle tutulle tämmöistä diiliä ja siinä se verkosto syntyi. Meillä ei kierrä raha, vaan just se hoitovuoro. Nytkin kun mulla oli lomaa, niin yksi lapsi oli viikon meidän kanssa päivät, kun äitinsä meni töihin 26.7 ja oma päiväkoti avautui 2.8. Tämmöisen palveluksen jälkeen varmaan ottaa mielellään joskus munkin lasta yökylään.

Samaa suosittelen sullekin. Mutta pikkuhiljaa eli aluksi voit ottaa päivällä esim. jonkun kampaamo-kauppa-lääkäri-ajan ajaksi. Oman jaksamisen mukaan, varsinkin kun toinen ei oo vielä syntynytkään. Mä aloin luomaan verkostoa kun lapsi oli noin 6 kk.

Moikka! omakohtasella kokemuksella voin sanoo että kyllä se on täysin mahdollista löytää mies vaikka lapsia olisikin (ja kyllä niitäkin miehiä on olemassa jotka hyväksyvät ihan yhtälailla naisen jolla jo on lapsia) itselläni on vajaa kolmen vuoden ikäinen lapsi jonka olen hoitanut alustaloppuun asti itse . lapsen isällä on alkoholi ja huumeriippuvuus minkä vuoksi ei ole lapsesta ollut kiinnostunut käytännössä missään vaiheessa. olen nyt puoli vuotta tapaillut kilttiä ja huomaavaista miestä joka tykkää lapsestani ja minusta ja me hänestä :) voithan sinä pyytää miehen omaankin kotiin vaikka lapsesi siellä olisivatkin vai eikö sinulla ole ennen vieraita käynyt? :D eihän sitä tarvitse lapsille ääneen sanoa että nämä ovat treffit :)) onnea vain ja toivon että uuden elämän kumppanin löydät koska se todellakin on tärkee .. vaikka on lapsi/lapsia ei sitä silti halua yksinäisen nunnan elämää elää :))

Yhteistyössä