Miten yks ihminen voi olla noin vaikea?!?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rasittava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rasittava

Vieras
Mä oon kirjotellut tänne useasti mm. äitin haukkumisista minua kohtaan. Se on sellasta edelleenkii, vaikka asunkii omillani ja silleen. Mut nyt se on siskoani kohtaan pahentunut ja pahenee kokoajan.

Sisko ei halua enää asua kotonaan äitin luona, kun on kokoajan v*ttuilua ja haukkumista. Sitä ei kestä oikeesti kukaan, en tajua, miks se on ottanu siskon nyt haukkumisen kohteeksi! Minua syyttää siitä, että oon opettanut siskon lintsaamaan koulusta ja haukkumaan äitiä. Itse se ei oo ikinä mihinkään syyllinen - ei tietenkään, sehän on itse pyhimys!!!

Viime viikollakin sisko tuli koirineen mun luo ja laitto eräälle tyypille viestiä, ettei voi enää olla kotona. Sit tuli eräs toinen tyyppi kylään siskon takia ja kyseli, että voiko sisko olla mun nurkissa kauankii. Vaikka eihän alaikäinen voi olla toisten nurkissa...

Nytten sitten sisko joutuu varmaan laitokseen äitin takia. :o Tai sit se saa oman kämpän, mut voiko oman asunnon saaminen alaikäisenä kaatua siihen, ettei toinen vanhemmista suostu siihen? Äiti oli siskolle uhkaillut, että sisko joutuu jonnekin 150kilsan päähän laitokseen, vaikkei äiti ees tiiä, että eräs taho on miettinyt vaihtoehtoja siskon asian tiimoilta..

Tänään kävin äitin luona ku siskon muksut oli siellä. Herrajumala sitä valitusta, mikä alkoi heti! Syötiin jäätelöä, pidin jätskipaperit sylissä, että voin viiä ne paperit roskiin, sit ku oon syöny sen jätskin. Sit se näki ne jätskipaperit mun sylissä, ni alkoi rankuttaa niistä ja sit ku sanoin, että vien ne kohta, ni sano, että en kumminkaan vie vaan jätän siihen. Sitte se vielä ihmettelee, kun en useinkaan halua siellä käydä, missäköhän vika?! Siskon pikkutyttökii sano mulle ulkona pari päivää sitten, että mummo aina huutaa sille mun pikkusiskolle. Siskokii ite sano, että se valittaa kokoajan. Äsken puhuin senkaa puhelimessa, ni tuli siihenkii taustalle karjumaan!

Toi on samanlaista sen käytös, mitä se oli sillon ku ite asuin kotona. Sillon se uhkas hävittää mun eläimet, nyt se siskolle uhkaa, että myy tai lopettaa sen eläimet.

No mä luin kyllä koko jutun.. ja pysyin kärryillä

Voisko se sun vanhempi sisko, (niiden lasten äit)i, jutella sun äidin kanssa. EI lapsia voi kohdella miten vain.
Jos sun siskolla on eläimiä, niin ei äitis niitä voi myydä jos ei tule jotain pakollista tilannetta. Esim. vaikeaa allergiaa perheessä tms.

[QUOTE="Muuan";29068095]No mä luin kyllä koko jutun.. ja pysyin kärryillä

Voisko se sun vanhempi sisko, (niiden lasten äit)i, jutella sun äidin kanssa. EI lapsia voi kohdella miten vain.
Jos sun siskolla on eläimiä, niin ei äitis niitä voi myydä jos ei tule jotain pakollista tilannetta. Esim. vaikeaa allergiaa perheessä tms.[/QUOTE]

No eikös se voi myydä halutessaan ne, kun ne kuitenkii on äitin nimissä? Sitä se ainakii uhoaa, saattais vaikka toteuttaakin sen.. Ei se vanhempi sisko puhu äitinkaa ikinä sen käytöksestä, sanoo vaan mulle ja pikkusiskolle, että älkää kuunnelko.

Eläinten hävittämisellä se on uhkaillut niin kauan ku jaksan vaan muistaa. Varmaan viimeiset 6-7-vuotta? Luin eräitä papereita, jotka on 5-7-vuoden takaa, ni jo niissä oli, että se uhkaa hävittää eläimet. Joku viha eläimiä kohtaan kaiketi.

Voi helvetti! Sisko läks tänään palaveriin jo heti aamusta, nyt siitä ei oo kuulunut mitään. Onkohan se sossu teljennyt sen heti laitokseen. :o Vaikka se sinne kuulemma haluaankin, mut se ei tiiä millasta se on, kun tuikituntemattomat päättää omista asioista kaiken. Mut jospa pääsis ees tohon lähellä olevaan laitokseen... Eikä se pääse sieltä välttis ihan heti pois, vaikka ei itsensä takia sinne menis.

Ja äiti taas tenttaa multa puhelimes asioista, joista ne siellä puhuu, se kun ei ite menny sinne..

Yhteistyössä