V
"väsynyt"
Vieras
Erosin poikaystävästäni kahden vuoden seurustelun ja vuoden yhdessä asumisen jälkeen n. kuukausi sitten. Tiedän että hän kohteli minua huonosti, esimerkiksi pahoinpiteli ja petti, mutta silti tuntuu vaikealta. Erosimme koska hänellä ei enää ollut tunteita ja tapasi uuden naisen jonka avulla koki pääsevänsä minusta yli. Yhteisiä lapsia ei ollut. Miten tästä pääsee eteenpäin? En haluaisi mitään psykiatrilla käyntiäkään mutta voisiko se auttaa?
Olen jälkeenpäin ymmärtänyt ettei suhteessa voinut olla järkeä kun minua kohdeltiin niin kuin kohdeltiin mutta silti ikävä on joka päivä. Vai onko se vaan tottumusta? En myöskään halua seksiä kenenkään muun kanssa koska meillä se oli jotain ainutlaatuista. Voiko se olla sitä myös tulevaisuudessa jonkun muun kanssa?
Olen jälkeenpäin ymmärtänyt ettei suhteessa voinut olla järkeä kun minua kohdeltiin niin kuin kohdeltiin mutta silti ikävä on joka päivä. Vai onko se vaan tottumusta? En myöskään halua seksiä kenenkään muun kanssa koska meillä se oli jotain ainutlaatuista. Voiko se olla sitä myös tulevaisuudessa jonkun muun kanssa?