miten ymmärrätte tän tekstin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oon vissiin tyhmä.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oon vissiin tyhmä.

Vieras
"Runot ja proosa arvostellaan aina erikseen. Jos sinulla on siis molempia, peritään molemmista oma maksunsa, samoin jos haluat erillisen arvion esim. useammasta novellista."

1-20 liuskaa 20? 40?
21-50 liuskaa 30? 50?
51-100 liuskaa 40? 60?
101-200 liuskaa 50? 70?
201-300 liuskaa 60? 80?
301-400 liuskaa 70? 90?

Jos mä lähetän sinne 20 novellia, niin arvostellaanko ne kokonaisuutena ja maksaa sen sivumäärän mukaan, vai maksaako se sen novellien lukumäärän mukaan automaattisesti? Vai että maksu menee lukumäärän mukaan vain jos mä haluan jokaisesta yksityiskohtaisesti analyysin?

Alkuperäinen kirjoittaja j..:
Maksaa kokonaisuutena sivumäärän mukaan PAITSI jos tahdot että jokaine novelli arvostellaan erikseen.

No en sitten ainakaan ollut ainoa, joka ymmärsi tän näin. Ajattelin vaan varmistaa, kun mies ymmärsi sen just toisin.

Olis kiva ylläri, kun lähettäis sinne 100 sivua tekstiä ja sellaiset 30 novellia, ja se arvosteltaisiinkin kappaleittain eikä sivumäärän mukaan :/

Joo, olisihan se. Mutta mun mielestä siinä selkeästi sanotaan noin, miten me se ymmärrettiinkin :) Kaipa sitä voi kysyä vielä ja varmistaa asian ennenkuin lähettelet mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja j...:
Joo, olisihan se. Mutta mun mielestä siinä selkeästi sanotaan noin, miten me se ymmärrettiinkin :) Kaipa sitä voi kysyä vielä ja varmistaa asian ennenkuin lähettelet mitään?

Munkin mielestä se oli selkeä, mutta mun miehen mielestä se tarkoitti ihan muuta :D Mulla iski epävarmuus, mutta kyllä mä nyt uskoisin että se menee näin, eihän siinä muuten olis mitään järkeä kun lyriikkakin menee sivumäärän mukaan eikä kappalemäärän.