V
vierailija
Vieras
Mitenhän käy 78v (kauden aikana 82v Bidenia vanhempi) Trump vs. 59v Harris?
Ikäseniori vastaan työikäinen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehkä se kertoo jotain ettei naiset halua naispresidenttiä.
Pidän peukkuja seuraavat 100 päivää Kamala Harrisin puolesta. Täytyy vain opetella tekemään töitä peukut pystyssä. Se lienee helppoa naisille, joilla on 10 sentin tekokynnet.Jos amerikkalaiset naiset vihdoinkin saisivat äänestettyä maahan ensimmäisen naispresidentin niin olisihan se kova juttu.
Näin se mieli muuttuu. Ne, jotka aiemmin puolustivat kahdesta eläkeikäisestä sitä vielä vanhempaa ja väsyneempää, ovatkin nyt muistuttamassa Trumpin iästä.Mitenhän käy 78v (kauden aikana 82v Bidenia vanhempi) Trump vs. 59v Harris?
Surullinen kuva demokraattisista äänestyksistä. Miksi naisten pitäisi äänestää naista ja miesten miestä? Kai se työssä käytettävä elin on aivot?Jos amerikkalaiset naiset vihdoinkin saisivat äänestettyä maahan ensimmäisen naispresidentin niin olisihan se kova juttu.
Mutta kun Trump olisi kautensa loppupuolella vielä Bideniäkin vanhempiNäin se mieli muuttuu. Ne, jotka aiemmin puolustivat kahdesta eläkeikäisestä sitä vielä vanhempaa ja väsyneempää, ovatkin nyt muistuttamassa Trumpin iästä. Mutta kyllä, koskaan ei pitäisi valita yli 65-vuotiasta presidenttiä mihinkään.
Me kaikki kyllä tiedetään millä elimellä sinä äänestätSurullinen kuva demokraattisista äänestyksistä. Miksi naisten pitäisi äänestää naista ja miesten miestä? Kai se työssä käytettävä elin on aivot?
Minä olen paljon useammin äänerstänyt naista kuin miestä.
Aivojen takiahan nimenomaan Harris olisi parempi seuraava presidentti kuin Trump ..tai Biden.Surullinen kuva demokraattisista äänestyksistä. Miksi naisten pitäisi äänestää naista ja miesten miestä? Kai se työssä käytettävä elin on aivot?
Minä olen paljon useammin äänerstänyt naista kuin miestä.
Aasialaiseen sopivan kokoisellaMe kaikki kyllä tiedetään millä elimellä sinä äänestät
Niin olisi ja on siis siksi liian vanha. Mutta miksi et Biden mukana ollessa muistanut, kuinka vanha hän olisi ollut uuden kauden lopussa? 85.Mutta kun Trump olisi kautensa loppupuolella vielä Bideniäkin vanhempi
Aivan, kyllä ajossa suomalainenkin vaihdekeppi sopii.Aasialaiseen sopivan kokoisella
Harrisissa on kaikki kohdallaan. Taiteilija Katariina Souri oli etsinyt netistä videota, jossa Kamala nauraa. Trump,oli kuulema pilkannut aiemmin Harrisin naurua.Aivojen takiahan nimenomaan Harris olisi parempi seuraava presidentti kuin Trump ..tai Biden.
Ihan hyvä perustelu, mutta perusteena siis aivot eivätkä munasarjat (tai kivekset). Se, jolla on itsellään munasarjat, voi siis äänestää kivesten kantajaa jos tällä on hyvät aivot ja päinvastoin, minäkin voin äänestää naista jonka aivot toimivat.Aivojen takiahan nimenomaan Harris olisi parempi seuraava presidentti kuin Trump ..tai Biden.