S
sirppi
Vieras
Mä olen pari kertaa jo aikaisemmin miettinyt yhden kaverin juttuja, kun tuntuu aina että vähän sattuu ja tapahtuu, mutta olen ajatellut että ehkä sillä nyt on vaan niin tapahtumarikas ja monipuolinen elämä. Me ei olla siis tunnettu toisiamme kovin pitkään, vasta vajaa 2 vuotta suunnilleen. Nyt se kertoi taas erään traagisen asian, joka varmasti oikeasti on ihan perusasiana kyllä tapahtunut mutta se miten se kerrottiin ei oikeastaan ole mahdollista. Tuntuu siltä, että hän nyt vähän maalailee ja liioittelee näitä tapahtumia, vaikka siihen ei ole mitään tarvetta.
Mulla on nyt vähän sellainen hölmö olo, kun en tiedä miten suhtautuisin. Kun mun tekis toisaalta mieli kertoa sille, että mä tiedän että se mitä se kertoi ei ole fyysisesti mahdollista, tiedän sen koska mulla sattui siitä aihepiiristä olemaan niin paljon tietoa, ja kaveri ei tätä tiennyt eikä tiedä vieläkään. Mulla on nyt vaan vähän semmonen ongelma, että en osaa välttämättä ihan täysin luottaa siihen ihmiseen, kun tiedän että tässä asiassa ei nyt ihan kertonut tottakaan
Mulla on nyt vähän sellainen hölmö olo, kun en tiedä miten suhtautuisin. Kun mun tekis toisaalta mieli kertoa sille, että mä tiedän että se mitä se kertoi ei ole fyysisesti mahdollista, tiedän sen koska mulla sattui siitä aihepiiristä olemaan niin paljon tietoa, ja kaveri ei tätä tiennyt eikä tiedä vieläkään. Mulla on nyt vaan vähän semmonen ongelma, että en osaa välttämättä ihan täysin luottaa siihen ihmiseen, kun tiedän että tässä asiassa ei nyt ihan kertonut tottakaan