Mitenhän tässä nyt pitäis menetellä? Parisuhdeasiaa, lapsista, kodista jne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tuntuu ettei miehelle kuulu mikään. Ei vie lapsia tarhaan eikä hae pois. Kotona ei jaksa tehdä mitään, koska on niin rankkaa töissä. Kuitenkin jaksaa käydä lenkillä (eikä voi ottaa koskaan lapsia mukaan, toinen menee rattaissa ja toinen osaa hyvin ajella pyörällä), korjailla omia ja kavereiden autoja.
Mä kun jotain pyydän, on tosi vaikeeta. Ja mä kuulemma aina valitan... Mietin niin monesti, et oisko parempi elää ilman miestä...?

miten tilanne on päässyt tuohon?
hoitiko isä lapsia kun ne oli pieniä?
nyt vaan laitat ne lapset tasaiseen tahtii miehes mukaan, ja jos mies valittaa niin sanot että on lapsillakin oikeus olla isänsä kanssa.. ;)
isompi lapsi voi olla mukana menossa korjailemassa autoja, ja pienempi vaikka aina lenkille mukaan.
ja sitten joku päivä rysäytät molemmat, ja ei mitään muttia.
miehesi on nyt totunut tuohon että voi vapaasti mennä ilman lapsia, ja ehkä pienellä tuuppauksella tottuu siihen että on lapsi/lapset mukana. :)

Kyllä mä ehdottomasti vaatisin osallistumista kodin töihin ja lastenhoitoon. Lopettaisin valittamisen ja vaatisin. Jos mies ei suostu osallistumaan, niin ainahan sitä voidaan erota. Se tosiaan ON helpompaa ilman miestä, joka ei lainkaan osallistu, monella tavalla.

Meillä oli tollasta eka kolme vuotta, kun olin lapsen kanssa kotona. Kun aloitin taas työt, joka vuorotyötä, niin on ollut pakko alkaa osallistumaan. huomasi, että on kivaakin puuhailla kaikenlaista mein pikku veijarin kanssa. Osallistuu, harvemmin kotitöihin, koska tekee sen osan talon remonttia.

Yhteistyössä