M
minä
Vieras
Tyttö nyt saanu kaverin, mikä on kiva juttu. Ovat molemmat pieniä, oma tyttö reilu 3v. ja tämä kaveri 4v. Heillä ei leikit suju juuri lainkaan, tai harvoin. Tämä 4v. kiusaa koko ajan meidän tyttöö, ottaa kädestä väkisin tavaroita, tuuppii, tökkii kepeillä, repii ja kaikkee tämmöstä kiusaa. Meidän tyttö on todella herkkä muutenkin, ja tää yhdessä leikkiminen on yhtä huutoo ja itkua meidän tytön osalta, että eihän se kivaa voi olla.
Näistä on keskusteltu vanhempien kanssa mutta he eivät pidä asiaa oikeen minään, meidän tytölle puhuvat että älä välitä vaikka meidän tyttö on vähän semmonen riehuja jne.
Tämä tyttö kun on meillä leikkimässä niin mun on pakko vahtia koko ajan, ja olla puuttumassa. Selittäny niin monta kertaa tälle tytölle että ei tuo ole kivaa todellakaan, ja meillä näin ei toimita. olen laittanu sitten pihalle kun ei usko, ja sanonu että sitten saa tulla kun osaa käyttäytyä.
Aina kuitenkin jotain.
Tytön vanhemmat sitten kattovat minua kun jotain hirviöö kun pihalle pistän.
Olisin hirveen mielissäni jos he voisivat yhdessä leikkiä, mutta eihän tämä näin onnistu. Tytöllä kun ei tässä ole kavereita muita.
Näistä on keskusteltu vanhempien kanssa mutta he eivät pidä asiaa oikeen minään, meidän tytölle puhuvat että älä välitä vaikka meidän tyttö on vähän semmonen riehuja jne.
Tämä tyttö kun on meillä leikkimässä niin mun on pakko vahtia koko ajan, ja olla puuttumassa. Selittäny niin monta kertaa tälle tytölle että ei tuo ole kivaa todellakaan, ja meillä näin ei toimita. olen laittanu sitten pihalle kun ei usko, ja sanonu että sitten saa tulla kun osaa käyttäytyä.
Aina kuitenkin jotain.
Tytön vanhemmat sitten kattovat minua kun jotain hirviöö kun pihalle pistän.
Olisin hirveen mielissäni jos he voisivat yhdessä leikkiä, mutta eihän tämä näin onnistu. Tytöllä kun ei tässä ole kavereita muita.