Mitenkä mä selviän tästä ikinä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sydän hajonneena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sydän hajonneena

Vieras
Miten tyhmänä menin aloittaan uuden suhteen, vaikka oli juuri saanut itseni kerättyä ehjäksi edellisestä. Siinä kesti yli vuosi, että pystyin edellisin unohtamaan... ja heti sen jälkeen varkain tuli elämääni uusi mies, jokin sellainen mitä en tiennyt olevan olemassakaan vaikka useamman kerran olen seurustellut. Aivan ihana, empaattinen, ajatteleva, komea, seksikäs, järkevä, itsenäinen... kaikkea sitä mitä en edes ole uskonut olevan yhdessä ja samassa miehessä. Nyt 5 kk jälkeen, sanoi että ei pysty sitoutumaan minuun niin täysin, ettei halua satuttaa, koska olen niin tärkeä ja rakas että joutuu lähtemään pois. Mun kanssa ollut elämänsä parasta aikaa, ja on tuntenut tunteita joita ei enempää ole jne... ainut mitä tietää että ei halua mua satuttaa ja lähtee pois. En vaan kestä, en vaan kestä alkaa näitä palasi taas keräämään. En halua menettää tätä miestä :( :(

Tuo on klassinen selitys, kun on löytänyt jo uuden ja mielenkiintoisemman ihmisen elämäänsä. Ei tullaiseen valehtelijaan kannata ripustautua. Ei kun uutta putkeen vaan.

Nyt sua on kusetettu ja rankemman kautta. Ei se oikeasti ole sinusta kiinnostunut jos on koskaan ollutkaan, eikä välitä muutenkaan. Ole nainen ja pää pystysäs nyt eteenpäin taa katsomatta.

Yhteistyössä