Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olette perustaneet nuorina perheen ja ehkä ette vaan jaksa vielä sinnitellä. Perhe-elämä on rankkaa duunia, pitää huolehtia lapset aina joka päivä uudestaan.
miehesi haluaa pois vastuusta.e hkä katuu joskus, luultavasti.
mikään teini ei tuo 19 v ole, ei ole kovin paljon nuorempi kuin miehesi ja ehkä yhtä kypsä henkisesti kuin miehesi.
Koko lasten olemassa oloajan, minä olen lapset hoitanut, mies on hyvin vähän osallistunut lasten hoitoon eikä kovin paljon muutenkaan ollut lasten kanssa. Minä annoin miehelle tilaa, annoin käydä harrastuksissaan ja kavereittensa kanssa ja pidin huolta yhteisistä lapsista, jotka eivät sitten alkuinnostuksen jälkeen enää kiinnostaneetkaan. Kai tuostakin olisi jo pitänyt ymmärtää, ettei tämä tuu kauaa kestämään.
Saattaa siis olla yhtä kypsä henkisesti tuon 19 vuotiaan kanssa. Mutta vaikea uskoa että juuri tuo 19v olisi valmis äitipuoleksi, kun mieskään ei taida olla valmis isäksi, vaikka on 4 vuotta sitten saanut ensimmäisensä ja lisääkin vielä halunnut.
valitettavasti et voi valita sitä, kenet miehesi ottaisi uudeksi ystäväkseen, ja 19v voi olla ihastuttavampi ja mukavampi äitipuoli kuin katkera vanha, jolla omia lapsia tai ne toiveissa ja toisten lapset "kakkaa"
Valitettavasti en, mutta se ei nyt ollutkaan se pointti. Vaan enemmän se häiritsee, että täytyykö tuoda joku uusi kuvioihin nyt jo kun erosta on noin kuukausi aikaa eikä lapset taida edes tajuta tätä vielä, ei ennen kuin konkreettisesti näkevät että isi asuukin jossain muualla. Mies on yötöissä joten lapset eivät huomaa eroa kovin helposti, kun ei mies ennenkään öitä nukkunut kotona. Ja lisäksi tuo ettei ole ollut lasten kanssa kovin paljoa ennenkään ja mennyt omissa harrastuksissaan paljon, niin eivät lapset senkään vuoksi ymmärrä ettei isi asu kotona enää vaikka olenkin heille tästä kertonut.