Mitenkähän kävi...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Lensipä ampiainen parvekkeelta sisälle, pörräsi aikansa (samalla ko mie juoksin ympäriinsä kiljuen ) ja tipahti minun paukkuun, joka oli siis pelkkää kossua... Kippasin sen pöyvälle ja vielä se ryömii... :snotty:

Ja ko mulla tullee sairaalareissu jos amppari pistää, mies tullee kotia vasta yhen jälkeen... Laitoin kipon sen päälle, jos se sielä pysyis... :'(

Onkha se kännissä? Ei se sillon varmaan näje minnuun osua... Jos sais nuo kissat virkistyyn sen verran että ne sen söis parempiin suihin niinku ne landellaki ollessa tekkee. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
:laugh: :laugh: :hug: kyllä se siel kipon alla pysyy :D

Mut ko se on niin iso, jos se onki steroidiamppari? Nostaa mukin ja suuttuneena käy päälle :|

Meillä taas pörrää TOSI isoja kimalaisia. Ja mä huudan...

Nehän on söpöjä. Onko ne niitä pallukoita? :D

:laugh: :laugh: :hug: kyllä se siel kipon alla pysyy :D

Mut ko se on niin iso, jos se onki steroidiamppari? Nostaa mukin ja suuttuneena käy päälle :|

laita toinen kippo vielä varmuudeks siihen päälle :whistle: ei taatusti jaksa nostaa kahta kuppia :xmas:

No mie olen latonu jo kolme kirjaaki sen kipon päälle ja mies muistutti missä on raidia jos se sieltä pääsee pakeneen... Kai mie selviän. Hätätilanteessa juoksen kerroksen alemmas ja hajen siskon miehen apuun. :snotty:

[

Meillä taas pörrää TOSI isoja kimalaisia. Ja mä huudan...[/quote]

Nehän on söpöjä. Onko ne niitä pallukoita? :D [/quote]

Juu, mut kun ne puree, pistää tai lyö. En mä tiä mitä ne oikein tekee, mut viime kesänä semmonen tuli mun päälle ja ensin sattui ihan sairaasti ja sit oli ainaki kaks viikkoa mustelma.
En mäkään ennen oo niitä karkuun juossut. Mies aina sanoo mulle, et " älä huuda sille, ei se kuitenkaan kuule"

Yhteistyössä