Mitenköhän tässä käy.. 13 vuotta nuorempi mies työpaikallani...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "loulou"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="loulou";23355176]Ei kai sellaiseen järjestelmään nyt hyvänen aika kuka tahansa pääse tutkimaan ihmisten sotuja?!

Kysyin iän työkaveriltani, tyyliin onkohan tuo mies kaverini pikkuveli kun on sama sukunimi.. minkäs ikäinen hän olikaan...? :D[/QUOTE]

Olisithan voinut olla vaikka HR-työntekijä itse :) Mutta asiaan; mun mielestä on ihan ok nauttia pienestä työpaikkaflirtistä, ei se ole keltään pois!

Kyllä tuo vaikuttaa hieman vakavammalta kuin "pikku flirtiltä". Kehotan miettimään mitä jos asetelma olis toisin päin, siis että sun mies flirttailis noin jonkin naisen kanssa. Ei varmaan tuntuis hyvältä.

Eipä ole tullut livenä harrastettua mitään nuorempien miesten kanssa. Ja netissäkin höpsöttelyn jätin vähiin, kun ajattelin asioita mieheni kannalta. Jostain syystä nuorekas nainen kiinnostaa tietyn ikäisiä nuoria miehiä, täytyy vaan pitää pää kylmänä.

Alkuperäinen kirjoittaja löllööö;23355304:
Eipä ole tullut livenä harrastettua mitään nuorempien miesten kanssa. Ja netissäkin höpsöttelyn jätin vähiin, kun ajattelin asioita mieheni kannalta. Jostain syystä nuorekas nainen kiinnostaa tietyn ikäisiä nuoria miehiä, täytyy vaan pitää pää kylmänä.

Pää kylmänä ja jalat lämpimänä on tarkoitus tässä ollakin, ei huolta :)

Joo oon huomannut saman ilmiön tosiaan; nuoren näköinen ja itsevarma 3-kymppinen nainen kiinnostaa nuoria miehiä...

[QUOTE="loulou";23355390]Pää kylmänä ja jalat lämpimänä on tarkoitus tässä ollakin, ei huolta :)

Joo oon huomannut saman ilmiön tosiaan; nuoren näköinen ja itsevarma 3-kymppinen nainen kiinnostaa nuoria miehiä...[/QUOTE]

Miksi pitää vakuutella joka viestissä että ei tässä mitään? Selvästi oot ns "housut märkänä" tästä tilanteesta. Oot jopa urkkinut tietoja miehestä. Mene itseesi ja lopeta tuollainen pelleily. Jos kotona ei ole kaikki hyvin, niin selvitä ne asiat ensin.

[QUOTE="heh";23355432]Miksi pitää vakuutella joka viestissä että ei tässä mitään? Selvästi oot ns "housut märkänä" tästä tilanteesta. Oot jopa urkkinut tietoja miehestä. Mene itseesi ja lopeta tuollainen pelleily. Jos kotona ei ole kaikki hyvin, niin selvitä ne asiat ensin.[/QUOTE]

Höpönpöppö sun teorioittes kanssa - pidä joskus hauskaa niin näet, se voi olla jopa ihan (hui ui!) vaaratontakin! ;)

Yhteistyössä